بهترين پيش بيني نتايج ورزشي

شنبه 27 اسفند 1401
12:06
پدرتر از پدر

سايت شرط بندي تک بت يک وب سايت شرط بندي آنلاين است که به کاربران امکان مي دهد برروي مسابقات ورزشي مختلف شرط بندي کنند. اين سايت داراي بخش هايي از جمله بخش هايي که به بازي هاي فوتبال، بسکتبال، تنيس و واليبال اختصاص داده شده است و کاربران مي توانند از طريق اين بخش ها، شرط بندي خود را برروي تيم ها و بازيکنان مورد علاقه خود قرار دهند

n2_pvc8.jpg

پوکر اوهاما پوکري است که در آن هر بازيکن دو کارت بسته دريافت مي کند و پس از اينکه پنج کارت از بين هفت کارت که در بازي است رو به رو بر رو مي شود، بازيکنان شروع به شرط بندي مي کنند. قوانين پوکر اوهاما به شرح زير است:

1- اولين بازيکن که شروع به شرط بندي مي کند، بازيکني است که در نزديکترين چپ قرار دارد.

2- در صورتي که در جريان يک دوره بازي، تمامي بازيکنان يکسان شدند (يعني همه شروع به شرط بندي يکسان کردند)، بايد کارت ها رو به رو برگردانده شوند و دوره قبل به پايان برسد.

3- بعد از اينکه تمامي بازيکنان شرط‌هاي خود را ثابت کردند، کارت ها رو به رو برگردانده شده و کارت ها روشن شده و به بازيکني که داراي بهترين دست است، پول مي شود

در حوزه پوکر چندين سايت معتبر و محبوب وجود دارد که به بازيکنان اين امکان را مي دهند تا در بازي هاي پوکر آنلاين شرکت کنند. در انتخاب سايت پوکر براي بازيکنان ايراني بايد ملاک هايي از جمله رابط کاربري مناسب، امنيت سايت، روش هاي واريز و برداشت پول سريع، نوع بازي هاي پوکر ارائه شده و سطح خدمات پشتيباني و مشاوره در تصميم گيري دخيل باشند. بهترين سايت پوکر براي شما بستگي به شرايط شما و اولويت هاي شما دارد


برچسب ها: بهترین , پیش , بینی , نتایج , ورزشی ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود از سايت آهو موزيک

پنجشنبه 11 اسفند 1401
9:45
پدرتر از پدر

موسيقي چيست؟ در واقع بين هفت هنر اصلي انسان موسيقي در جايگاه اول قرار دارد، البته بعضي نقاشي و طراحي را اول مي دانند اما فهرست ها موسيقي را در جاگاه اول قرار داده اند، موسيقي هنر بيان و انتقال احساس از طريق صوت و آوا اسـت، مثل نقاشي کـه انتقال و بيان احساس از طريق کشيدن طرح ها اسـت و يا سينما کـه بيان و انتقال احساس و پيام خاصي از طريق عکسهاي مي باشد.

هفت هنر برتر انسان:

هنر اول= موسيقي

هنر دوم= حرکات نمايشي و رقص

هنر سوم= هنرهاي ترسيمي، «نقاشي ، خطاطي و …»

هنر چهارم= هنرهاي تجسمي، «معماري، مجسمه سازي ، شيشه گري و …»

هنر پنجم= ادبيات «نويسندگي، شامل شعر ، داستان ، فيلمنامه و…»

هنر ششم= هنرهاي نمايشي، تئاتر و …

هنر هفتم= سينما

وجه مشترک هنرهاي هفت گانه

1 تخيل بعنوان مهمترين عامل در شکل‌گيري آثار هنري بـه شمار مي‌رود ، هرچه هنرمند حس تخيل بهتري داشته باشد آثار او در ميان ساير هنرمندان شاخص تر مي شود.

موسيقي چيست؟ | درباره موسيقي، موزيک و تاريخچه و انواع آن

2 احساسات و عواطف هنرمند ، وجه اشتراک آثار هنري دراين است که بيشتر اين آثار بر اساس عواطف و احساسات هنرمند شکل مي‌گيرد و کمتر تفکر منطقي و عقلاني در پيش زمينه آثار هنري دخالت دارند . اين بدين معني نيست کـه هنرمند از عقل ، شعور و درک خود در خلق آثار استفاده نميکند ، بـه عبارتي يعني احساسات هنرمند بر جنبه هاي فکري در ابتداي شکل‌گيري طرح او برتري مي‌يابد.

موسيقي چيست؟ | درباره موسيقي، موزيک و تاريخچه و انواع آن

3 منشوري بودن و چند معنايي بودن آثار هنري ، اين بدين معني اسـت کـه وقتي هنرمند اثري را خلق مي کند هرکس کـه در مقابل آن قرار ميگيرد با توجه بـه تفکرات و احساسات خود مي تواند برداشت متفاوتي از آثار هنري داشته باشد . بي شک وقتي يک اثر هنري از عواطف و احساسات هنرمند شکل ميگيرد نمي‌تواند معنايي تک بعدي داشته باشد و استنباط ازآن متفاوت مي شود.

تعريف موسيقي يا موزيک

موسيقي يا آهنگ راکه در ادبيات پارسي کهن به آن خنيا هم ميگويند، يک فعاليت يا حرفه اسـت که از صدا يا سکوت تشکيل مي شود. عناصر اصلي تشکيل دهنده‌ي موسيقي، ملودي، هارموني و ريتم اسـت کـه ملودي توسط زير و بمي صدا‌ها بـه وجود مي آيد.

ريش? کلم? خنيا

خنيا از لغت پارسي خونياک و لغت اوستايي هونواک گرفته شده اسـت. هونواک از دو بخش هو «بـه معناي نيک و خوش» و نواک «بـه معناي نوا» ساخته شده اسـت کـه مجموعا هونواک را ميتوان نواي خوش معني کرد.

موسيقي چيست؟ | درباره موسيقي، موزيک و تاريخچه و انواع آن

واژه‌ي موسيقي هم از لغت يوناني و برگرفته از واژه? Mousika» ??????? و مشتق از واژه? ??????» مي دانند. مهم ترين عامل بـه وجود آورنده‌ي موسيقي صدا و ريتم همراه با هنر بيان احساسات بـه وسيله‌ي آواست.

موسيقي يا موزيک ؟

تعاريف مختلف از موسيقي: پيشينيان و موسيقي دانان بزرگ گذشته تعاريف مختلفي از موسيقي ارائه داده‌اند کـه در ادامه به آن‌ها اشاره مي کنيم:

ارسطو «از فيلسوفان يونان باستان»:

موسيقي را يکي از شاخه‌هاي رياضي معرفي کرد و فيلسوفان اسلامي هم نظر او را پذيرفته‌اند مانند ابن سينا کـه در کتاب خود دربخش رياضي از موسيقي نام برده است.

ارسطو در جاي ديگري مي‌گويد:

موسيقي حکمتي اسـت کـه نفوس بشر از اظهار آن در قالب الفاظ درمانده است بنابر اين آنرا در قالب اصوات ظاهر مي‌سازد.

افلاطون «دوّمين فيلسوف از فيلسوفان بزرگ»:

او مي گويد موسيقي يک ناموس اخلاقي اسـت کـه روح بـه جهانيان، و بال به تفکر و جهش بـه تصور، و ربايش بـه غم و شادي و حيات بـه همه ي چيز مي‌بخشد. موسيقي روح انسان را مناسب و هماهنگ ميکند و استعداد پذيرش عدالت را در وي برمي‌انگيزد.

ابونصر فارابي:

از نظر ابونصر فارابي «از بزرگ ترين فلاسفه و دانشمندان ايراني عصر اسلام» موسيقي علم شناسايي الحان و شامل دو علم اسـت؛ علم موسيقي عملي و علم موسيقي نظري.

ابوعلي سينا:

از نظر ابوعلي سينا «دکتر، رياضي‌دان، منجم، فيزيک‌دان، شيمي‌دان، زمين‌شناس، شاعر، منطق دان و فيلسوف ايراني» موسيقي علمي اسـت رياضي کـه در آن از چگونگي نغمه‌ها از نظر ملايمت و سازگاري، و چگونگي زمان‌هاي بين نغمه‌ها بحث ميشود.

بتهوون:

بتهوون «موسيقي‌دان و آهنگساز برجسته‌ي آلماني» آهنگ يا موسيقي را مظهري ميداند عالي‌تر از هر علم و فلسفه‌اي. از نظر او موسيقي هنر زبان دل و روح بشر و عالي‌ترين تجلي قريحه? انساني اسـت. بتهوون مي گويد: “آنجا کـه سخن از گفتن بازمي‌ماند موسيقي آغاز ميشود”.

لئوپددوفن:

ريشه موسيقي بـه عهد کهن ارتباط دارد. در واقع همان روزي کـه انسان توانست براي اولين بار خوشي‌ها و رنج‌هاي خودرا با صدا نمايش دهد، مبدأ موسيقي بـه‌شمار مي آيد.

ابن خردادبه «جغرافي‌دان، تاريخ‌نويس و موسيقي‌شناس ايراني»:

موسيقي آن اسـت کـه تـو را شاد کند و برقصاند و بگرياند و اندوهگين کند و جز آن هر چـه باشد رنج و بلاست.
موسيقي ذهن را لطيف و خوي را ملايم و جان را شاد و قلب را دلير و بخيل را بخشنده ميکند، آفرين بر خردمندي کـه موسيقي را پديدآورد.

هگل «فيلسوف بزرگ آلماني»:

انچه موسيقي متعلق بخود مي داند همان اعماق زندگاني درون شخص اسـت موسيقي هنر خاص روح اسـت و بـه‌طور مستقيم بـه روح خطاب ميکند.

واگنر:

آهنگ‌ساز، رهبر ارکستر، نظريه‌پرداز موسيقيدان و مقاله‌نويس آلماني در تعريف آهنگ مي گويد: مـن موسيقي را تنها وسيله لذت گوش بـه‌شمار نمي‌آورم بلکه آنرا محرک قلب و مهيج احساسات مي دانم. موسيقي عالي‌ترين هنرهاست. موسيقي متعلق بـه دل اسـت و جاييکه دل نيست موسيقي هم وجود ندارد.

نيچه:

فيلسوف، شاعر، منتقد فرهنگي، آهنگساز و فيلولوژيست کلاسيک بزرگ آلماني معتقد اسـت کـه تمام پديده‌ها در مقايسه با موسيقي تنها نمادند. زندگي بدون موسيقي اشتباهي بزرگ بوده‌اسـت.

منبع :

https://www.pinterest.com/pin/1015632153446377355/


برچسب ها: دانلود , از , سایت , آهو , موزیک ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا تمامي خريداران پرينتر استوک، ترجيح مي‌دهند خريد خود را در شکيل‌نگار انجام دهند؟

دوشنبه 1 اسفند 1401
18:13
پدرتر از پدر

چرا تمامي خريداران پرينتر استوک، ترجيح مي‌دهند خريد خود را در شکيل‌نگار انجام دهند؟

q2_dlmb.jpg

(خريد پرينتر استوک)

پرينتر به شرط کيفيت؟!

شايد سال‌ها پيش از پرينترها تنها به منظور چاپ و نشر اسناد استفاده مي‌شد. اما امروزه، پرينترها را در هر گوشه و کناري مي‌توان پيدا کرد. از چاپ‌هاي رنگي و باکيفيت گرفته تا پرينترهايي که قابليت اسکن و فکس را هم در اختيار خريداران خود قرار مي‌دهند. مهم نيست که زمان چقدر جلو رود و تکنولوژي چقدر پيشرفت کند؛ چاپ سند و داشتنِ نسخه‌ي کاغذي آن همواره براي انسان لازم بوده است. نظر به همين مسئله، شکيل‌نگار، يکي از صاحب‌نام‌هاي صنعت توزيع و عرضه‌ي پرينتر استوک در ايران، قدمي به جلو نهاده است و محصولات فوق‌العاده‌ي خود را با شرط کيفيت و سلامت کامل، به شما تقديم مي‌کند.

خودتان کارشناس پرينتر استوک خود باشيد!

مي‌خواهيد يک پرينتر استوک بخريد، اما نمي‌دانيد چه فاکتورهايي را بايد مدنظر داشته باشيد؟ خريد محصولات استوک قواعد و قوانين خاص خود را دارد؛ که اگر آن‌ها را از بر نباشيد، بدون شک خريد ايده‌آلي نخواهيد داشت. شرط اول آن است که شما بدانيد دقيقا از چه فروشگاهي بايد خريد کنيد. فروشگاهي که با شما شفافيت کيفي و مالي داشته و شما را در زمينه‌ي انتخاب محصول استوک مدنظرتان راهنمايي مي‌کند. بله! شکيل‌نگار به شما کمک مي‌کند بهتر با گريدها و درجه‌بندي‌هاي محصولات استوک آشنا شويد؛ و بدانيد بهترين پرينتر استوکي که مي‌توانيد بخريد را از کجا بايد گير بياوريد. شکيل‌نگار سال‌هاست که در واردات پرينتر استوک از اروپا و کشورهاي خارجي يدطولايي دارد. اين شرکت اعتماد مردم و سرعت عمل را مهم‌ترين رمز موفقيت خود مي‌داند. بماند که از نظر کيفي ذره‌اي براي مشتريان خود کم نمي‌گذارد.

اگر نمي‌توانيد درجه‌بندي‌ها و گريدهاي درجه يکِ پرينتر استوک را بشناسيد؛ شکيل‌نگار محتوايي براي شما تدارک ديده است، که چشم شما را به روي محصولات استوک باز مي‌کند. به عبارتي ديگر، کاري مي‌کند شما هر محصولي را خريد نکنيد. شما، نيازتان، اعتمادتان و پولي که براي آن زحمت کشيده‌ايد، همگي گنج‌ حساب مي‌شوند. فروشگاهي معتبر خواهد بود که از هر نظر احترامِ زحمات و اعتماد شما را حفظ کند. احترامي که شکيل‌نگار همواره در جهت محافظت از آن اهتمام ورزيده است.

(چيزهايي که کم‌تر درباره‌ي پرينترها مي‌دانستيد!)

چيزهايي که کم‌تر درباره‌ي پرينترها مي‌دانستيد!

استادتان مي‌گويد:«از اين برگه پرينت بگير و برايم بياور.» مقاله‌اي مي‌نويسيد و نياز است براي افراد ذي‌ربط، آن را چاپ کنيد؛ تا بهتر بتوانند آن را بررسي کنند. مهم نيست انسان چقدر پيشرفت کند، حسِ کاغذ در دست گرفتن هميشه يک چيز ديگر خواهد بود. هرچند که اسناد الکترونيکي خوشبختانه توانستند تا حد زيادي در صرفه‌جويي از محيط‌زيست‌مان موثر باشند، بديهي‌ست که همواره پاسخگوي نياز ما نخواهند بود.

تصور کنيد دانشجويي هستيد که نياز داريد جزوات خود را يادداشت کنيد. حال استاد فايلِ دروس را به صورت يک پي‌دي‌اف براي شما ارسال مي‌کند. اين‌که از فايل پرينت بگيريد و مطالب را يک جا داشته باشيد بهتر است؛ يا اين‌که فايل را دائما در تلفن همراه هوشمند يا رايانه شخصي خود باز نگه داريد و جاي ديگري را براي نوشتن مطالب تعبيه کنيد؟ قطعا گزينه‌ي اول بهتر مي‌تواند در هنگام درس خواندن يا حتي درس دادن، ياري‌گر شما باشد. اين‌جاست که نياز به پرينتر از حد ادارات و مراکز بزرگ فراتر مي‌رود. اين‌جاست که نياز به پرينتر، يک نياز اساسي و همگاني مي‌شود. اما مشکل اين‌جاست که با توجه به قيمت بازار و نوسان دائمي قيمت پرينتر، که دائما قله‌ي اوج آن ارتفاعي بلندتر پيدا مي‌کند؛ گاهي خريد پرينتر با بهترين قيمت تنها يک رويا مي‌شود. اما نه تا وقتي که شما فرصتِ خريد پرينتر استوک با بهترين قيمت را داشته باشيد. آن هم پرينتر استوکي که کاملا در حد نو است و توصيه مي‌شود.

اگر به دنبال چنين جاهايي براي خريد محصول مدنظر خود مي‌گرديد، شکيل‌نگار مقصد اول و آخر شما خواهد بود.

(پرينتر استوک را از کجا بخرم؟)

خودتان "اوستا"ي پرينتر استوک خودتان باشيد!

شکيل‌نگار، نه تنها در زمينه‌ي فروش پرينتر استوک تجربه‌ي گسترده و فراواني دارد؛ بلکه مطالب ارزنده‌اي را نيز درباره‌ي پرينتر استوک در دسترس شما قرار خواهد داد. اگر شما به تفاوت‌هاي پرينتر جوهري و ليزري، انواع ديگر پرينتر و کاربردهاي هر يک، نحوه‌ي نصب و اتصالات مربوط به پرينتر، نصب پرينتر در ويندوز 10،8 و 7 آشنايي نداشته‌ايد؛ به هيچ عنوان جاي نگراني نيست. شکيل‌نگار به طور کاملا رايگان، مقالاتي تحت عنوان راهنماي کار با پرينتر در اختيار شما قرار مي‌دهد؛ که مي‌توانيد به سادگي تمامي مراحل نصب و راه‌اندازي پرينتر استوک خود را انجام دهيد. آن هم در کم‌تر از چند دقيقه!

با پرينتر استوک خود مشکل داريد؟ پرينتر استوک‌تان به نقصي برخورده که راه رفع آن را بلد نيستيد؟ شکيل‌نگار به تيمي همه‌جانبه و کاملا مجرب تجهيز شده است؛ که در کم‌ترين زمان ممکن، پاسخ سوال‌هاي شما را خواهد داد. بماند که مقالات موثر و مفيد اين سايت، تا حد زيادي در رفع مشکلات رايج پرينترها مثمرثمر واقع مي‎شود. حتي شما مي‌توانيد شارژ مجدد کارتريج پرينتر را با کمک شکيل‌نگار انجام دهيد. حتي اگر هم با کارتريج و انواع آن آشنايي نداريد، کافي‌ست کار را به شکيل‌نگار بسپاريد.

بنابراين در نهايت، شما بشدت در کار با پرينتر استوک خود خبره و ماهر خواهيد شد. پس حتما سري به مقالات شکيل‌نگار بزنيد؛ تا بدانيد چگونه مي‌توان پرينتر را به ويندوز وصل کرد، راز نگهداري و افزايش عمر پرينتر ليزري و جوهرافشان چيست؟ يا اگر پرينتر جوهرافشان دچار گرفتگي و انسداد شد، چگونه بايد اين گرفتگي را حل کرد؟ از سويي، نحوه‌ي نصب و اتصال کارتريج را در انواع پرينتر ياد خواهيد گرفت.

قصد داريد پرينتر استوک بخريد؟ چرا ما شکيل‌نگار را پيشنهاد مي‌کنيم؟

ويژگي‌اي که برخي از شرکت‌هاي تامين‌کننده‌ي قطعات و محصولاتِ استوک را از ديگر شرکت‌ها متمايز مي‌کند؛ اين است که اين دسته از شرکت‌ها هم در پاسخ به مشتري سرعت عمل بالايي دارند، و هم کارشان چنان معتبر و شناخته‌شده است؛ که خودبخود ميان مردم مقبول قرار مي‌گيرند. سال‌هاست که شکيل‌نگار در ميان اين شرکت‌هاي بااعتبار و اصيل جاي گرفته است. شکيل‌نگار اين افتخار را دارد که يک پرينتر استوکِ خوش‌قيمت را با کيفيتي باورنکردني براي مردم ارسال کند. از سويي، کيفيت و سرعت بالاي چاپ تنها بخشي از مزاياي اعتماد به شکيل‌نگار است. شما با خريد پرينتر استوک از شکيل‌نگار، پشتيباني کامل و جامع اين شرکت را هم در اختيار خواهيد داشت.

قيمت پرينتر استوک

پرينتر استوک قيمت و مدل‌هاي فراواني دارد. اين قيمت‌ها عموما به طور مستقيم به مدلِ دستگاه، سال ساخت آن، قابليت‌هاي آن و... بستگي دارند. گوناگوني و تنوع مدل‌هاي پرينتر استوک در شکيل‌نگار، دست شما را از حيث خريد باز خواهد گذاشت و قدرت انتخاب شما را بالا خواهد برد. بنابراين در صورتي‌که نياز به خريد پرينتر استوک خوب و باکيفيت داريد؛ که هم با قيمتي مقرون به صرفه به دستِ شما برسد و هم با سريع‌ترين حالت ممکن تحويل شما شود، شکيل‌نگار پاتوق شما خواهد بود!

آموزش هاي تخصصي مربوط به پرينتر استوک و فتوکپي استوک در وبلاگ شکيل نگار


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود آهنگ هاي خاص انگليسي

شنبه 29 بهمن 1401
18:47
پدرتر از پدر


دانلود آهنگ هاي خاص انگليسي

جنيفر لين لوپز، معروف به جِي لو، خواننده، بازيگر و رقصنده اهل آمريکا است. در سال 1991، او به عنوان رقصنده در يک سريال تلويزيوني کمدي ظاهر شد و سپس به تمرکز بر روي حرفه ي خوانندگي و موسيقي خود روي آورد و بسيار در اين عرصه موفق شد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت Top Songs به تمامي آهنگ هاي اين خواننده دسترسي داشته باشيد.

آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

متن آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

Tengo una vista al mar desde el balc?n Desayuno en la cama, ?por qué no? Oh-oh Tengo un closet full de Christian Dior Obras de Picasso y hasta de Van Gogh, oh-oh

Tantos auto's y diamantes Avi?n con mi nombre adelante Todo lo que tengo solo tiene precio si Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

La cuenta del banco Quiero consentirte, te doy lo que quieras Mi voz cuando canto También lo que tengo bajo 'e la' caderas O vamos de luna de miel pa' Puerto Rico Después en yate llegamo' a Santo Domingo

Ya t? sabes lo bien que sabe De mi boca t? tiene' la llave Estoy lista ya, solo t? me interesa' 'Tamos pa' pasar la vida completa

Tantos autos y diamantes Avi?n con mi nombre adelante Todo lo que tengo solo tiene precio si Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti (Papi Juancho, mamacita)

Si t? me da' de to' lo tuyo, baby Matar?a por ti, me arriesgar?a por ti, mi amor Aunque en mi cuenta 'e banco no hayan ni mil Todo ser? f?cil si te pone' pa' m?, mam?

Mucho me demoré pa' conocer a tu viejo Cuando me trataban como to' un pendejo Y m?ranos, aqu? estamo' Nadie nos cre?a y ya vamos pa' viejo'

Est?s en mi mente, bebecita, todo el d?a Tu cuerpo es como poes?a, uh Sin problemas, te lo admito, si no est?s me debilito Cada vez que t? te va' me queda faltando un poquito Baby, yo te necesito, me tiene' loco loquito No he fumado nada y ya me tiene' volando bajito

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

Ja, ja, ja Alright, alright J Lo, J-L Papi Juancho, mamacita

دانلود آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

متن آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest...

I've never seen forever (oh yeah) I've never seen forever in the wild But now I'm looking now, I'm looking in its eyes Baby, you're my shelter Shelter from a broken paradise I couldn't dream it any better if I tried

True love gotta ring, ring, ring Church bells let 'em ring, ring, ring This queen need a king, king, king For life, for life, for life

True love gotta ring, ring, ring (ring, ring) Church bells let 'em ring, ring, ring (Ring, ring) Angels gonna sing, sing, sing Tonight, tonight, tonight

Baby, marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me Won't you love me baby? Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me

I'ma fly out to Vegas (Vegas) We could tie it up tonight, no patience Take my last name, put it where your name is Have they ever seen a love this famous?

They never, no, they never (na-na-na) It's forever-ever-ever-ever-ever-ever Ain't nobody do it better-better-better And it's only getting better

True love gotta ring, ring, ring (ooh, we gotta) Church bells let 'em ring, ring, ring (ooh, we gotta) You're the queen, I'll be the king, king, king For life, for life, for life (for life)

True love gotta ring, ring, ring (ring, ring) Church bells let 'em ring, ring, ring (ring, ring) Angels gonna sing, sing, sing Tonight, tonight, tonight

Baby, marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life (marry me, baby)

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me (I'm begging) Won't you love me baby? Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me I want you in my life so bad Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me (oh) Won't you love me baby?

Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

دانلود آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

ادل در سنين جواني پس از اينکه دموي آهنگش مورد توجه شرکت ضبط مستقل بريتانيايي XL Recordings قرار گرفت، به موفقيت دست يافت و اولين آلبوم خود را با نام «19» در سال 2008 منتشر کرد. نام اين آلبوم البته از سن اين خواننده در هنگام ضبط آن الهام گرفته شده است. شما مي توانيد تمامي آهنگ هاي اين خواننده را در صفحه اختصاصي ادل در سايت Top Songs با بالاترين کيفيت دانلود کرده و از آنها لذت ببريد.

آهنگ Someone Like You از Adele

متن آهنگ Someone Like You از Adele

I heard that you're settled down That you found a girl and you're married now I heard that your dreams came true Guess she gave you things, I didn't give to you Old friend, why are you so shy? Ain't like you to hold back or hide from the light

I hate to turn up out of the blue, uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it I had hoped you'd see my face And that you'd be reminded that for me, it isn't over

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I beg I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

You know how the time flies Only yesterday was the time of our lives We were born and raised in a summer haze Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue, uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it I had hoped you'd see my face And that you'd be reminded that for me, it isn't over

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I begged I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

Nothing compares, no worries or cares Regrets and mistakes, they're memories made Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you "Don't forget me, " I beg I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I begged I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

دانلود آهنگ Someone Like You از Adele

آهنگ Love In The Dark از Adele

متن آهنگ Love In The Dark از Adele

Take your eyes off of me so I can leave I'm far too ashamed to do it with you watching me This is never ending, we have been here before But I can't stay this time 'cause I don't love you anymore

Please stay where you are Don't come any closer Don't try to change my mind I'm being cruel to be kind

I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

You have given me something that I can't live without You mustn't underestimate that when you are in doubt But I don't want to carry on like everything is fine The longer we ignore it all the more that we will fight

Please don't fall apart I can't face your breaking heart I'm trying to be brave Stop asking me to stay

I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

We're not the only ones I don't regret a thing Every word I've said You know I'll always mean It is the world to me That you are in my life But I want to live And not just survive

That's why I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated 'Cause, ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

And I-I-I-I-I don't think you can save me

دانلود آهنگ Love In The Dark از Adele

آهنگ million years ago از Adele

متن آهنگ million years ago از Adele

I only wanted to have fun Learning to fly, learning to run I let my heart decide the way When I was young Deep down, I must have always known That this would be inevitable To earn my stripes, I'd have to pay And bare my soul

I know I'm not the only one Who regrets the things they've done Sometimes I just feel it's only me Who can't stand the reflection that they see I wish I could live a little more Look up to the sky, not just the floor I feel like my life is flashing by And all I can do is watch and cry I miss the air, I miss my friends I miss my mother, I miss it when Life was a party to be thrown But that was a million years ago

When I walk around all of the streets Where I grew up and found my feet They can't look me in the eye It's like they're scared of me I try to think of things to say Like a joke or a memory But they don't recognize me now In the light of day

I know I'm not the only one Who regrets the things they've done Sometimes I just feel it's only me Who never became who they thought they'd be I wish I could live a little more Look up to the sky, not just the floor I feel like my life is flashing by And all I can do is watch and cry I miss the air, I miss my friends I miss my mother, I miss it when Life was a party to be thrown But that was a million years ago A million years ago

دانلود آهنگ million years ago از Adele


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

چگونه از طريق تاسيس کلينيک زيبايي و ليزر موهاي زائد ميلياردر شويم؟

شنبه 8 بهمن 1401
8:59
پدرتر از پدر

عنوان: چگونه از طريق تاسيس کلينيک زيبايي و ليزر موهاي زائد ميلياردر شويم؟

چگونه يک کلينيک زيبايي راه اندازي کنيم و از آن به درآمد ميلياردي برسيم؟ امروزه شبکه هاي اجتماعي بين مردم رواج زيادي پيدا کرده است به همين دليل عمل هاي زيبايي و کارهاي زيبايي پوستي در کشورمون عادي سازي شده است، تقاضا براي درمان‌ها و خدمات زيبايي در ايران زياد شده است و اين بازار براي شروع بازاري سودآور است. در ضمن منظور از انجام درمان هاي زيبايي صرفا عمل زيبايي نيست. مراقبت هاي پوستي، پاکسازي پوست، انجام انواع ليزر، همچنين ليزر موهاي زائد نيز شامل آن ميشود.

در يک آمار جهاني، گزارش وضعيت صنعت فدراسيون ملي مو و زيبايي (NHBF) براي سال 2021 نشان داد که 40? از مشاغل سالن ها و زيبايي براي رشد خود برنامه ريزي مي کنند.

اما نکته کليدي براي موفقيت يک سالن زيبايي اين است که در کنار ارائه درمان هاي بي عيب و نقص، تجربه اي آرامش بخش و لذت بخش را نيز به مشتريان خود ارائه دهد.

اين مي تواند براي کسب و کارهاي جديد گيج کننده باشد، اما نگران نباشيد. شرکت کارمانيا طب در هر چيزي که در مورد سالن زيبايي اعم از اجاره محل، تهيه تجهيزات و پرداخت حقوق کارکنان که بايد بدانيد، به شما کمک ميکند.

براي يافتن نکات و ترفندهاي روز و جديد براي افتتاح يک سالن زيبايي و چگونگي راه اندازي يک کسب و کار موفق و ميزان درآمد کلينيک زيبايي پس از راه اندازي، ادامه اين مطلب را بخوانيد.

ايده هاي راه اندازي کلينيک يا سالن زيبايي

هنگام راه اندازي يک کسب و کار زيبايي، بايد يک سوال کليدي را در نظر بگيريد. کدام خدمات زيبايي درماني را به مشتريان ارائه خواهيد داد؟

سالن‌ها و کلينيک ها مي‌توانند طيف وسيعي از درمان‌ها را ارائه دهند، اما در اينجا فقط چند مثال براي شما آورده شده است:

  • مانيکور و پديکور
  • ميکروبليدينگ ابرو، نخ يا فرم دادن
  • درمان هاي مو مانند سفيد کردن محل رشد موهاي زائد، اپيلاسيون و يا ليزر موهاي زائد (درصورت داشتن لاين حذف موهاي زائد و خريد ليزر مو براي کلينيک خود)
  • ماساژ، از ماساژ بدن گرفته تا بافت هاي عميق پوستي و صورت
  • خدمات برنزه کردن مانند اسپري برنزه کننده يا تخت هاي برنزه
  • درمان هاي تخصصي مو مانند اکستنشن مو، صاف کردن شيميايي، خشک کردن مو يا سشوار برزيلي
  • درمان هاي زيبايي تخصصي مانند بوتاکس يا کاهش سلوليت
  • ميکاپ و شينيون حرفه اي

به ياد داشته باشيد، در اين صنعت جلوتر ماندن از روندهاي فعلي و رقبا بسيار کليدي است. براي مثال اگر در هنر ناخن تخصص داريد اما سبک جديدي را که همه مي‌خواهند امتحان کنند را ارائه نمي‌دهيد، و در رقابت شکست مي‌خوريد، پس آماده باشيد که فهرست‌هاي درمان خود را هر از چند گاهي اصلاح کنيد.

برخي از سوالات اضافي که از خود در مورد کلينيک زيبايي ميپرسيد عبارتند از:

  • تعداد فزاينده اي از مردان اکنون به دنبال درمان هاي تخصصي بهداشت و زيبايي هستند، آيا مي خواهيد سالن شما مردان، زنان يا هر دو را جذب کند؟ شما بايد درمان، برندسازي و بازاريابي خود را بر اين اساس تنظيم کنيد که هم مردان و هم بانوان را جذب سالن خود کنيد.
  • چقدر پول براي کسب و کار خود مي خواهيد خرج کنيد؟ تجهيزات مورد نياز براي درمان هاي اساسي مانند مانيکور و پديکور چند صد هزار تومان هزينه دارد، در حالي که خريد ليزر مو ممکن است ميليون ها يا حتي ميلياردها هزينه داشته باشند.
  • آيا مي خواهيد در کنار ارائه خدمات محصولي نيز بفروشيد؟ فروش محصولات زيبايي کنار ارائه خدمات شما، جريان درآمد ديگري را به شما اضافه مي کند، اما بايد براي به دست آوردن اين درآمد سرمايه گذاري بيشتري کنيد.

انجام تحقيقات بازار براي کلينيک زيبايي

هنگامي که راه اندازي کسب و کارِ کلينيک زيبايي را در ذهن داريد، بسيار مهم است که قبل از متعهد شدن به آن، قابليت و شانس موفقيت آن را ارزيابي کنيد.

براي انجام اين کار، ابتدا بايد بررسي کنيد که مخاطبان هدف شما چه کساني هستند. سپس مي توانيد از اين براي انجام تحقيقات بازار و کسب بازخورد در مورد ايده خود از مشتريان هدف خود استفاده کنيد.

اينترنت ميتواند ايده بسيار خوبي براي تحقيقات شما باشد، اما نبايد تحقيقات ميداني را نيز فراموش کرد.

انتخاب نام سالن و کلينيک زيبايي

نامگذاري بخشي سرگرم کننده اما دشوار است. البته، شما بايد نام کسب و کار خود را دوست داشته باشيد، نام به اندازه اي مهم است که به عنوان يک نمايش دقيق از تصوير برند شما عمل کند.

ايده نام سالن زيبايي:

  • به کلماتي که در مورد سالن خود و خدماتي که ارائه مي دهيد فکر مي کنيد و زماني که کلمه اي در مورد سالن و خدمات خود به ذهنتان خطور مي کند فهرست کنيد. خودتان را محدود نکنيد؛ همه چيز را روي کاغذ بياوريد. سپس سعي کنيد آنها را به روش هاي جالبي ترکيب کنيد، مترادف آنها و غيره را بررسي کنيد.
  • سعي کنيد نام يا نام مستعار خود را در نام سالن بگنجانيد.
  • سعي کنيد نام شهر يا شهرستاني که در آن مستقر هستيد به صورت اصطلاح يا نامي مستعار را در نام سالن خود بگنجانيد.
  • اجناس‌ و خدمات مربوط به سالن را فهرست کنيد. آيا هر کدام نام خوبي دارند؟ ميتوانيد با کمي تغيير از آنها نيز استفاده کنيد.

به ياد داشته باشيد، نام کلينيک زيبايي شما بايد اين ها را باشد:

  • خاطره انگيز
  • منحصر به فرد (شما نمي خواهيد مشتريان، شما را با تجارت ديگري اشتباه بگيرند)
  • خواندن، املا و تلفظ آسان نام شما
  • براي مخاطب هدف شما جذاب باشد.
  • براي استفاده به عنوان نام شرکت و برند شخصي در دسترس است
  • نام شما براي استفاده به عنوان نام دامنه وب سايت موجود است.

هنگامي که نام کامل را انتخاب کرديد، بايد آن را به طور رسمي ثبت کنيد تا از نام برند شما سو استفاده نشود.

نوشتن طرح اوليه کسب و کارِ سالن زيبايي شما

نوشتن طرحِ کسب و کار کلينيک و سالن زيبايي به شما کمک مي کند تا هر جنبه اي از اداره سالن خود را ترسيم کنيد، از استراتژي بازاريابي و برنامه هاي استخدام درمانگر گرفته تا مشکلات مالي.

هزينه افتتاح سالن زيبايي چقدر است؟

همانطور که قبلاً گفته شد، از همان ابتدا بايد مبلغ قابل توجهي را در سالن و کلينيک زيبايي خود سرمايه گذاري کنيد. هزينه هاي کليدي که با آن روبرو خواهيد شد عبارتند از:

  • خريد يا اجاره محل کلينيک زيبايي شما
  • تجهيز سالن از لحاظ زيبايي بصري و دکوراسيون
  • خريد و اجاره تجهيزات و دستگاه هاي زيبايي، ابزار و محصولات
  • پرداخت حقوق کارکنان

وقتي صحبت از هزينه‌هاي راه‌اندازي سالن زيبايي و يا کلينيک زيبايي مي‌شود، کاملا بستگي به موارد بالا دارد.

به دليل متغير بودنِ قيمت ها در کشور، شما ميتوانيد براي برآوورد هزينه هاي خود از مشاوران شرکت کارمانيا طب بهره ببريد، بايد در نظر بگيريد که مشاوران شرکت کارمانيا طب با در نظر گرفتن شرايط مالي شما بهترين پيشنهاد ها را براي راه اندازي کلينيک زيبايي به شما ميدهند، اين شرکت بسيار صادقانه و شفاف و بدون هيچ هزينه اي اين کار را براي شما انجام ميدهد. همچنين شرکت کارمانياطب بهترين قيمت دستگاه هاي زيبايي را در ايران در اختيار کلينيک داران قرار ميدهد، اين شرکت واردکننده ي تجهيزات ِ کلينيک زيبايي به ايران هستند.

اما در مورد هزينه ها نيز بايد تا حد امکان آماده اتفاقات غير مترقبه باشيد. هميشه يک بودجه اضطراري براي آنچه که قابل پيشبيني نيست در نظر بگيريد.

تامين بودجه کلينيک زيبايي يا سالن زيبايي

پرداخت هزينه براي راه اندازي يک سالن زيبايي با پول خود هميشه يک گزينه ممکن نيست. بنابراين طيف وسيعي از راه‌ها وجود دارد که کارآفرينان زيبايي مي‌توانند براي افتتاح يک سالن بودجه کسب کنند.

ما مي دانيم که تامين مالي چقدر براي کسب و کارهاي کوچک و متوسط ??اهميت دارد، بنابراين تصميم گرفتيم اين کار را براي شما انجام دهيم. تامين بودجه ممکن است بسيار دشوار باشد ولي شما براي اين کار ميتوانيد از وام هاي بانکي استفاده کنيد، در نظر داشته باشيد دريافت وام هاي بانکي به تازگي بسيار سخت و دشوار شده است و نياز به ضامن معتبر، گردش مالي زياد در بانک و... ميباشد، در ضمن برا وام هاي بانکي سود هاي زيادي در نظر گرفته ميشود.

شرکت کارمانيا طب براي اين موضوع نيز راهکار مفيدي براي کلينيک داران در نظر گرفته است، که ميتوانند تمام تجهيزات زيبايي و پزشکي خود را قسط بندي کنند و آن را به صورت قسطي بپردازند، اين امکان براي تمام کساني که قصد راه اندازي کلينيک زيبايي دارند فراهم است که بدون هيچ سود و ضامني دستگاه هاي زيبايي خود را اقساطي خريداري کنند.

خريد دستگاه ليزر براي کلينيک زيبايي

امروزه دستگاه هاي زيادي براي راه اندازي کلينيک زيبايي وجود دارند که خدمات زيادي به مشتريان ميدهند.

اگر در کلينيک خود قصد ارائه خدمات موهاي زائد داريد ميتوانيد از دستگاه هاي مختلفي براي از بين بردن موهاي زائد مشتريان استفاده کنيد مشاوران همچنين شرکت کارمانيا طب آماده هستند که انواع دستگاه هاي پرفروش دنيا را در اختيار شما قرار دهند.

همچنين ميتوانيد با مراجعه به سايت کارمانيا طب اطلاعات زيادي در مورد خريد ليزر تيتانيوم بدست بياوريد، همانطور که اکثر کلينيک داران ميدانند اين دستگاه بهترين جوابدهي و قيمت را در نوع خود دارد که شرکت کارمانيا طب ارزان ترين قيمت دستگاه سوپرانو آيس تيتانيوم را در ايران دارد، براي خريد دستگاه تيتانيوم ميتوانيد کليک کنيد.

همچنين شما ميتوانيد تمام دستگاه هاي زيبايي خود از جمله دستگاه هايفو، ليزر کيوسوئيچ (دستگاه پاک کننده تتو) ، دستگاه RF فراکشنال، انواع دستگاه هاي لاغري موضعي و دستگاه پاکسازي پوست و... را با بهترين قيمت در ايران از اين شرکت تهيه کنيد.

به عنوان صاحب کلينيک زيبايي چقدر مي توانيد درآمد کسب کنيد؟

پولي که به خانه مي بريد به مبلغي که براي خدمات خود هزينه ميکنيد بستگي دارد، درآمد شما در مقابل هزينه هايي که پرداخت مي کنيد قرار دارد. بنابراين، قيمت‌هايي که براي درمان‌هاي خود انتخاب مي‌کنيد بسيار مهم هستند، آنها بايد پتانسيل کسب سود را داشته باشند، در حالي که براي مشتري هدف شما جذاب باشند.

وقتي صحبت از درآمد به ميان مي‌آيد، در انگلستان سالن‌هاي زيبايي از حداقل 3000 پوند در ماه براي صاحبان خود درآمد دارند، بنابراين بسته به اندازه سالن خود، مي‌توانيد پتانسيل درآمد سالن شخصي خود را بررسي کنيد. در انگلستان اگر سالن خود را به خوبي اداره کنيد، مي توانيد 50000 تا 100000 پوند يا بيشتر درآمد کسب کنيد.(اين مبلغ تو انگلستان هم ماورايي است.)

با اين حال، نبايد انتظار داشته باشيد که فوراً سود کنيد. اين احتمال وجود دارد که ماه‌ها، حتي سال‌ها بگذرد تا اينکه شما شروع به دريافت پول بيشتري نسبت به پرداختي يا سرمايه‌گذاري در اداره سالن خود کنيد. اما نااميد نشويد شما هر فرصتي براي کسب سود فوق العاده پس از تاسيس داريد. شما فقط بايد صبور باشيد و سخت کار کنيد و با شرکت کارمانياطب براي مشاوره در مورد درآمد خود در ارتباط باشيد.

منبع: karmaniateb.ir


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

معرفي 4 وب سايت تخصصي ساختمان

پنجشنبه 6 بهمن 1401
18:51
پدرتر از پدر

معرفي 4 وب سايت تخصصي ساختمان

بيمه آسانسور جزو بيمه‌هاي مسئوليت است که براي دريافت غرامت فوت و نقص عضو اجرا مي‌شود. شرکت‌هاي بيمه براي جبران حادثه‌هاي ناشي از حوادث آسانسور طراحي شده تا هزينه‌ها کاهش پيدا کنند. اين بيمه نامه را مي‌توان براي خسارت‌هايي مانند: نقص عضو و غرامت فوت استفاده کرد. از طرفي هم بيشتر ساختمان‌ها نياز به آسانسور دارند و در صورتي که اين بيمه نامه را تهيه نکنند بايد هزينه‌هاي ايجاد شده را از جيب خود پرداخت کنند. به طور حتم افراد براي جابه جايي بين طبقات ترجيح مي‌دهند که از آسانسور استفاده کنند تا پله‌ها که همين رفت و آمد‌ها باعث مي‌شود قطعات آسانسور در برخي از مواقع به علت استفاده زياد دچار نقص فني شود. البته در برخي از مواقع ممکن است که اين خرابي‌ها با خسارت‌هاي مالي و جاني همراه باشد. از اين رو با توجه به قانون مدني مسئوليت، هزينه‌ها بايد براي فرد يا افراد زيان ديده جبران شود. تا انتهاي متن همراه ما باشيد تا با پوشش‌ها و شرايط بيمه نامه آسانسور بيشتر آشنا شويد.

r3_cckw.jpg

اويم شاهانه

https://www.evimshahane.com/

به گزارش مجله معماري : بنابراين بعد از هشت سال و نيم بالاخره تصميم گرفتم وارد دنياي پادکست شوم. من هيجان زده هستم که اين رسانه را به جعبه ابزار خود اضافه کنم زيرا فکر مي کنم پادکست من در واقع به جاي نوشتن يک پست وبلاگ، رسانه طبيعي تري براي من است. من معتقدم که نويسنده وحشتناکي هستم، اما در واقع فکر مي‌کنم سخنران نسبتاً جذابي هستم – به ويژه در محيط معمولي مکالمه بين دوستان و همکاران.

در اين قسمت اول، ما يک کاراکتر را توسعه مي دهيم، همانطور که من شما را با لندون ويليامز آشنا مي کنم – که ميزبان من در اين ماجراجويي خواهد بود – و در مورد اينکه چرا اين کار را انجام مي دهيم، اهداف و اهداف ما براي پادکست چيست، صحبت مي کنيم. … و ما در اين قسمت اول فقط از چند سوراخ خرگوش پايين مي رويم.

راه اندازي ما در محل بسيار آسان و مستقيم است. از آنجايي که لندون به معناي واقعي کلمه در دفتر کنار من مي نشيند، ما به سادگي پشت ميز خود در هنگام ضبط مجدد قسمت نشستيم. اگر کسي در مورد تنظيمات ما و تجهيزات مورد استفاده ما سوالي دارد، فقط در نظرات زير بپرسد. پس از غواصي بسيار عميق در فناوري و تجهيزات ضبط، فکر مي‌کنم در يک تنظيم پادکست سطح متوسط ??بسيار خوب تسلط خوبي دارم. البته، پس از گوش دادن به قسمت اول ما، نظر نهايي را در مورد آن خواهيد گفت.

مجله ساختمان

https://majalehsakhteman.com/

اطلاعات بيشتر در مورد اين محصول
هنگام طراحي نماي ساختمان، طراح بايد الزامات عملي و فني را با زيبايي شناسي که هويت ساختمان را مشخص مي کند، متعادل کند.

نماهاي چوبي عمودي به طور فزاينده اي محبوب هستند، زيرا آنها يک راه حل نماي زيبا هستند که مي توانند گرماي لمسي و پويايي سايه بازي را به ساختمان بياورند.

طراحي و مشخصات نماي عمودي پروفيل بخش مهمي از ايجاد يک نماي زيبا و کاربردي است که آسيب هاي استفاده و عناصر را تحمل مي کند.

فوت و فن ساختمان

https://footofansakhteman.com/

بازسازي ساختمان را به حرفه اي ها واگذارکنيد
تبديل خانه شما به يک خانه رويايي

آرکا ديزاين

https://arkadesign.info/


برچسب ها: معرفی , 4 , وب , سایت , تخصصی , ساختمان ,
[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

يکشنبه 25 دی 1401
23:43
پدرتر از پدر


ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

b3_czm6.png

ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي - آموزش زبان ترکي استانبولي پروان آکادمي در حال حاضر از معروفترين و محبوبترين مجموعه هاي آموزش زبان ترکي استانبولي به فارسي در ايران است. بسته آموزش ترکي استانبولي پروان آکادمي به صورت تصويري زبان ترکي استانبولي را از مقدماتي تا پيشرفته به شما آموزش مي دهد.
هدف مجموعه آموزش زبان پروان آکادمي ترکي استانبولي، صرفا آموزش لغات نيست بلکه آموزش تصويري و تقويت شنيدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات ترکي استانبولي نيز هست. روش کار اين مجموعه به اين شکل است که مي بايست زبان آموز هر روز يک درس را از اين مجموعه (در منزل يا بيرون از منزل) ببينيد و گوش دهد. از آنجايي که اين مجموعه به صورت تصويري است، به راحتي مي توانيد ياد بگيريد و صحبت کنيد.
دوره مقدماتي و پيشرفته ـ مکالمه زبان ترکي استانبولي پروان آکادمي در سه ماه با روزي ?? دقيقه گوش کردن و يا نگاه کردن به هر درس روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان ترکي استانبولي برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

  • تمرکز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
  • تکرار مطالب در فواصل زماني مختلف

بيش از 20 ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي و يا تصويري آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تکرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تکرار برخي از جملات )که خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .
در ابتدا مکالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تک تک لغات و جملات مکالمه تاکيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود. اين دوره آموزشي شامل 25 درس جداگانه ميباشد .آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با کلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده باعث ميگردد اطلاعات از حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

مزيت اين شيوه آموزشي چيست ؟

مزيت اين روش يادگيري عملي يک زبان است . بسياري از استادان زبان بر اين باورند که بهترين روش يادگيري يک زبان خارجي اين است که به آن کشور سفر کنيد و مدتي را در بين مردم آنجا سپري کنيد . اين مجموعه اين مساله را براي شمافراهم مي کند. افزون بر اين قواعد زبان را به شکل بسيار عميق و دروني آموزش ميدهد و شما بدون اينکه متوجه شويد تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهيد گرفت.

  • يادآوري بين زمان مندرج (بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان )
  • اصل پيش بيني (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته هاي جديد )

برنامه بر پايه يادگيري زنده
بکار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است درست به مانند اينکه در کشور بيگانه حضور فيزيکي داريد . بر اساس اين روش در هر زباني يک هسته کلامي وجود دارد که با فراگيري مجموعه لغاتي که بيشترين و ضروري ترين کاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنکه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير کاربردي انباشته کرد زبان را آموخت.

ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

سخن نهايي درباره ويدئوهاي آموزش زبان ترکي استانبولي

با اين مجموعه از پروان آکادمي شما ميتوانيد در هر جا و هر مکان زبان ترکي استانبولي را مکالمه کنيد در واقع ميتوان گفت به علت دسترسي آسان به اين مجموعه از کوچکترين فرصتها ( مترو . اتوبوس و حتي رانندگي ) استفاده کرد و مکالمه ترکي استانبولي خود را تقويت کرد.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

فروشگاه اسباب بازي و سرگرمي هاي راديو کنترلي

پنجشنبه 1 دی 1401
16:40
پدرتر از پدر

فروشگاه اسباب بازي و سرگرمي هاي راديو کنترلي آسياوند مرجع اصلي عرضه ماشين کنترلي در ايران.

اسباب بازي ماشين کنترلي

آسياوند مرکز خريد اسباب بازي ماشين کنترلي با ارائه انواع RC CAR و سرگرمي هاي اسباب بازي راديويي زميني مانند ماشين کنترلي بنزيني آفرود همچنين ماشين آلات راهسازي آرسي همچون بيل مکانيکي و لودر شارژي در کشور همراه با تضمين قيمت ارزان و اصالت کالا است.

m1_od26.jpg

ماشين کنترلي بنزيني داراي زير مجموعه هاي آنرود و آفرود و سبک هاي باگي و تراک مي باشد که بسته به نياز و بودجه کاربر از سطج قيمت متفاوتي برخوردار است.

اسباب بازي هاي زميني از برند هاي متنوعي در دسترس هستند که با توجه به تنوع قيمت و کيفيت نياز به بررسي و تحقيق پيش از خريد اين سبک وياسل ضروري مي باشد.

فروشگاه آسياوند با کاردي مجرب آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز و علاقه مندان به دنياي آرسي است.

ماشين آلات راهسازي کنترلي

همان گونه که پيش تر اشاره شد بخش مهمي از اسباب بازي هاي آرسي شامل ماشين آلات راهسازي کنترلي مي شود که در دسته حرفه اي محصولات متنوعي وجود دارد.

برند هوينا و دبل اي از توليد کنندگان اسباب بازي راهسازي حرفه اي هستند. فروشگاه آسياوند مرجع اصلي عرضه محصولات هوينا و دبل اي در ايران عرضه کننده مدل هاي متنوع بيل مکانيکي کنترلي هيدروليک و لودر آرسي شارژي مي باشد.


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترين دستگاه آسياب قهوه صنعتي ترک

شنبه 26 آذر 1401
9:02
پدرتر از پدر

: بهترين دستگاه آسياب قهوه صنعتي ترک

بهترين دستگاه آسياب قهوه صنعتي ترک چه دستگاهي است؟ آيا دستگاه آسياب قهوه صنعتي ايراني مي تواند امکاناتي مشابه برندهاي گرايندرهاي صنعتي خارجي داشته باشد. همانطور که مي دانيد آسياب صنعتي قهوه يکي از ملزومات مهم براي کافي شاپ ها و مراکز مرتبط با قهوه مانند قهوه فروشي و ... محسوب مي شود. گرايندر قهوه به منظور استفاده در اين مراکز لازم است حتماً صنعتي و با عملکرد خوب باشد. زيرا مصرف و کيفيت قهوه در اين مدل کسب و کارها بسيار بالا و حياتي است.

با توجه به تنوع اين دستگاه ها در ابعاد و اندازه هاي متنوع مي توانيد بهترين دستگاه آسياب قهوه ترک را با توجه به بودجه و نياز خود انتخاب کنيد.

چرا دستگاه آسياب قهوه صنعتي

همانطور که مي دانيد آسياب قهوه صنعتي بيشتر به منظور داشتن قدرت و ظرفيت بالا مورد استفاده قرار مي گيرد. زيرا با اين آسياب به راحتي مي توانيد حجم زيادي از قهوه را در چند دقيقه با کيفيت بالا آسياب کنيد. همين جا لازم است يادآوري کنم هر گرايندر صنعتي قهوه چنين قابليتي را ندارد و ممکن است نتواند آسياب قهوه صنعتي ترک را در برنامه خود داشته باشد در اين صورت اين مدل از برندها نمي توانند همه نياز شما را در کسب و کارتان فراهم کنند و به زودي شما مجبور به خريد دستگاه ديگر خواهيد شد. از اين رو قبل از خريد حتماً دقت لازم به مساله را داشته باشيد.

d7_5cb9.jpg

در نظر داشته باشيد تيغه هاي دستگاه بايد به گونه اي باشد که بتواند ريزترين آسياب مثلاً آسياب قهوه ترک را به صورت پودر يکدست و يکنواخت تحويل دهد. علاوه بر اين داشتن فن خنک کنندگي براي گرايندر صنعتي قهوه يک امر ضروري است زيرا اين دستگاه با داشتن محزن بزرگ و حجم زياد قهوه به صورت ناخودآگاه گرم مي شود و همين گرما مي تواند به سرعت روي آسياب شدن دانه هاي قهوه تاثير بگذارد به بيان ساده تر باعث برشته شدن قهوه و از دست رفتن طعم و مزه اوليه آن مي شود. د راين صورت شما مجبور هستيد دستگاه را خاموش کنيد و کار خود را تا زمان سرد شدن دستگاه متوقف نماييد که اين يعني هما از دست رفتن زمان و انرژي!

اما اين مساله براي گرايندر صنعتي قهوه که داراي فن خنک کنندکي است پيش نمي آيد! زيرا فن دستگاه، فوراً دستگاه را در حين کار خنک نگه مي دارد و شما در ساعت هاي طولاني هم مي توانيد آسياب خود را با همان کيفيت اوليه داشته باشيد.

7 نکته مهم براي خريد گرايندر قهوه صنعتي

براي خريد گرايندر صنعتي خوب لازم است نکات مهمي را در نظر داشته باشيد برخي از نکات در قسمت هاي قبلي ذکر شد اما اگر بخواهيم اين نکات را دسته بندي کنيم به شرح زير مي باشد از جمله:

  • توجه به مکان استفاده

توجه به نوع مکان و فضاي موجود شما مي توانيد بهترين انتخاب را پيش روري شما بگذارد. زماني که شما يک مغازه کوچک داريد قطعاً بايد دستگاه انتخابي شما نيز متناسب با اين فضا تهيه شود. خوشبختانه نمونه هاي صنعتي حرفه اي در سايزهاي کوچک نيز تعبيه شده اند و شما مي توانيد اين دستگاه ها را در برنامه خريد خود داشته باشيد.

  • يکدست بودن قهوه

يکي از مهم ترين ويژگي هاي آسياب صنعتي خوب، بالا بودن دقت آن است. بدين معنا که گرايندر صنعتي قهوه بايد بتواند دانه هاي قهوه را به صورت يکدست و يدون هيچ گونه ريزي و درشتي ارائه دهد. اين دقت مي تواند در کيفيت دم آوري قهوه هم بسيار تاثير گذار باشد افرادي که به صورت حرفه اي در کار باريستوري فعاليت مي کنند مي دانند يکي از مهم ترين ويژگي هاي قهوه خوب، فارغ از دم آوري، داشتن آسياب مناسب و يکدست است و مي تواند روي طعم و مزه قهوه بسيار اثر گذار باشد. اين تيغه هاي آسياب هستند که مي توانند اين نقش پررنگ را براي آسياب کردن بد يا خوب داشته باشند.

  • ظرفيت خوب آسياب قهوه صنعتي

همانطور که مي دانيد ظرفيت آسياب هاي صنعتي قهوه نسبت به آسياب هاي خانگي بيشتر است. اما همين ظرفيت هم در آسياب هاي متنوع صنعتي متفاوت مي باشد برخي از آسياب هاي صنعتي ظرفيت بالايي ندارند و برخي ديگر از مخزن بزرگ براي آسياب بهره مي برند. با توجع ب اينکه خريد اين مدل دستگاه بيشتر به منظور آسياب هاي زياد است بنابراين توجه به ميزان مخزن و ظرفيت حائز اهميت است.

  • قدرت موتور دستگاه گرايندر صنعتي

يکي ديگر از موارد ضروري در کنار داشتن تيغه هاي عالي، قدرت موتور بالا در دستگاه گرايندراست. همانطور که مي دانيد دانه هاي قهوه بسيار سخت هستند و براي آسياب آن نياز به قدرت بالايي است هر چقدر موتور قدرتمند و با توان بالا تعبيه شده باشد اين کار به سادگي اتفاق مي افتد و درعمر و دوام دستگاه نيز تاثير گذار است.

  • تنوع در درجه بندي

داشتن تنوع در درجه بندي آسياب مي تواند يکي از مهم ترين نکات خريد باشد. زيرا شما براي دستگاه هاي مختلف دم آوري قهوه مانند اسپرسو و ... نيازمند داشتن تنوع آسياب با درجه ريز و درشت هستيد. هرچقدر اين درجه بندي بيشترباشد قدرت مانور شما نيز بيشتر خواهد بود. در نظر داشته باشيد برخي از آسياب هاي صنعتي درجه بندي زيادي ندارند و دست شما براي آسياب باز نيست.

  • ضمانت و خدمات پس از فروش

بعد از بررسي همه موارد عملکرد از جمله تيغه، قدرت موتور، دقت و سرعت به همراه ظرفيت و درجه بندي لازم است ختماً به ضمانت و خدمات پس از فروش آسياب نيز توجه داشته باشيد. با توجه به روند تحريم هاي ايران، امروز تعمير و نگهداري دستگاه هاي خارجي بسيار پرهزينه و سخت مي باشد. برخي از افراد محبور هستند به خاطر نبود قطعه دست به خريد مجدد بزنند. از اين رو بهتر است از همين ابتداي کار به اين مساله را در خريد خود توجه داشته باشيد. دستگاه گرايندر صنعتي با طول زمان نيازمند تعمير و نگهداري است مثل تمام وسايل برقي از اين رو بايد اين هزينه مقرون به صرفه و مناسب باشد.

گرايندر صنعتي قهوه ترک ايراني يا خارجي

با توجه به موارد ذکر شده و وجود تنوع در بازار دستگاه‌هاي آسياب قهوه بهتر است براي خريد آسياب قهوه صنعتي در ابتدا به بودجه خود توجه داشته باشيد. دستگاه‌هاي آسياب قهوه ايراني و خارجي همچون تمام لوازم‌هاي ديگر، در قيمت‌ها و سايزهاي مختلفي در بازار موجود هستند که با در نظر گرفتن همه جوانب ذکر شده به همراه بودجه، شما مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. حتماً فبل از خريد خريد بايد اطلاعات خود را از اين دستگاه‌ها بالا ببريد تا بتوانيد بهترين گزينه انتخاب کنيد. يکي از مهم ترين سوالات مشريان اين است که آيا گرايندر صنعتي قهوه ايراني مي تواند مشابه برندهاي خوب خارجي باشد؟ آيا خريد يک آسياب قهوه صنعتي ايراني به صرفه است يا نه؟ بايد همين جا يادآوري کنم در سال هاي اخير صنعتي قهوه در ايران رشد چشمگيري داشته است و برخي از برندهاي توانسته اند عملکرد بسيار عالي و حتي بهتر از برندهاي خارجي داشته باشند. يکي از برندهاي ايراني که آسياب هاي صنعتي و نيمه صنعتي آن از همه نظر فوق العاده است، آسياب قهوه يوکار مي باشد. اين برند با داشتن همه آيتم هاي خوب يک آسياب به همراه ضمان و خدمات پس از فروش توانسته بهترين عملکرد را در بين آسياب هاي ايراني داشته باشد و چندين بار صاحب رتبه در نمايشگاه هاي نوشيدني و قهوه ايران باشد. براي مشاهده مشخصات آسياب قهوه صنعتي يوکار و يا قيمت روز اين مجموعه مي توانيد به سايت uokar.ir مراجعه کنيد.

انواع آسياب هاي قهوه صنعتي خارجي

آسياب قهوه بوش
برند بوش يکي از مشهورترين برندهاي دنيا است و آلماني است. اين شرکت انواع لوازم برقي‌ توليد مي کند که يکي از آنها دستگاه آسياب قهوه مي‌باشد. آسياب قهوه بوش مدل MKM6003 يکي از اين دستگاه‌هاي اين برند است.

آسياب قهوه هميلتون
آسياب هميلتون هم يکي از برندهاي آمريکايي است که از استانداردهاي جهاني پيروي مي کند. اين برند داراي چندين دستگاه‌ آسياب قهوه متفاوت است که به بازار عرضه شده اند و هر کدام قابليت هاي خاصي دارند.

آسياب قهوه مونوتک
آسياب مونوتک نيز داراي آسياب قهوه‌ مختلفي است.

سخن پاياني:

با توجه به اينکه آسياب هاي خارجي، وارداتي هستند و بر اساس دلار محاسبه مي شوند به همين دليل قيمت بسيار بالايي نسبت به آسياب هاي ايراني دارند. از اين رو پيشنهاد ما انتخاب يک گرايندر آسياب قهوه صنعتي با کيفيت خوب ايراني است که بتواند ضمانت و خدمات پس از فروش نيز ارائه دهد. از اين رو شما مي توانيد بهترين آسياب را با هزينه مقرون به صرفه اي بخريد و از بابت تعمير و نگهداري هم خيالتان راحت باشد. يکي از آسياب هاي محبوب و مشهور ايراني که توانسته تمام استانداردهاي جهاني را مشابه برندهاي خارجي داشته باشد و درجه بندي بسيار متنوع به همراه مورتور پرقدرت و فن خنک کنندگي، تيغه هاي بسيار عالي، خدمات پس از فروش و نمايندگي در سراسر کشور تامين کند برند يوکار است. اين برند در سه نمونه آسياب قهوه صنعتي يوکار، آسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار و آسياب قهوه حرفه اي کوچک توليدات عالي داشته است وکه هر سه نمونه قابليت دستگاه آسياب قهوه صنعتي ترک را دارند. علاوه بر اين جالب است بدانيد تنها آسيابي که توانسته پرتي قهوه را به حداقل (به صفر برساند) همين آسياب مي باشد و بسيار مورد توجه بازار داخلي و خارجي قرار گرفته است.

منبع: https://www.shomanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-89/1029260-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترين دستگاه ليزر کدام است؟

جمعه 25 آذر 1401
10:13
پدرتر از پدر

در حال حاضر بهترين دستگاه ليزر کدام است
همانطور که مي‌دانيد انواع و اقسام دستگاه‌هاي ليزر توليد شده‌اند که هر کدام‌شان از قابليت‌هاي بخصوصي برخوردار هستند. اما عمده مشکلاتي که هر يک از اين دستگاه‌هاي ليزر دارند، ايجاد عوارض بعد از استفاده است. به طور مثال در اکثر دستگاه‌هاي ليزر عارضه‌ي سوخته شدن پوست بعد از اتمام ليزر وجود دارد که طبيعتاً براي متقاضي ليزر امري ناخوشايند است و اصلاً همين موضوع سبب دوري افراد از دستگاه‌هاي ليزر شده است.

اما با روي کار آمدن دستگاه‌هاي پيشرفته‌تر و کاهش عوارض ليزر استقبال مردم براي استفاده از اين‌گونه دستگاه‌ها به جهت از بين بردن دائمي موهاي زائد افزايش يافته است. در واقع دستگاهي که چنين شوق و ذوقي را در بين افراد ايجاد کرده است، دستگاه ليزر دايود نام دارد. اين دستگاه از جمله دستگاه‌هاي ليزر کاملاً بروز بوده که خيلي زود در اکثر مراکز زيبايي پوست و مو بکار گرفته شده است. با توجه به اين موارد، پيشنهاد ما نيز بر استفاده از اين دستگاه است، حال مي‌خواهيد براي مصرف شخصي خريداري کنيد و يا قصد بکار بردن آن در کلينيک‌هاي پوست و مو داريد.

قيمت دستگاه ليزر دايود به چه چيزي بستگي دارد
کيفيت و عملکرد هر دستگاهي متفاوت است در نتيجه بايد انتظار قيمت‌هاي مختلفي از انواع دستگاه‌هاي ليزر داشت. با اين وجود دستگاه ليزر دايود که يک سر و گردن از هم‌گروه‌هايش بالاتر است، کمي متفاوت‌تر تعيين شده است. به طور کلي مي‌توان موارد زير را در قيمت‌گذاري اين دستگاه دخيل دانست:

هندپيس فوق العاده راحت که کارآيي شگفت انگيزي دارد.
وجود سيستم خنک کننده‌ي غير قابل تصور.
وجود چندين طول موج که به پزشک در هنگام کار کمک خواهد کرد.
کيفيت بدنه بسيار محکم.
داراي تأييده از مراکز مهم بين المللي.
اگر چه مي‌توان قيمت بالايي براي اين دستگاه ليزر متصور بود، اما با توجه به اينکه قصد داريم مرکز فروش بسيار معتبري را در ادامه‌ي اين مقاله براي خريد ليزر دايود معرفي کنيم، با قيمت‌هاي بسيار پايين‌تر نيز مي‌توان آن را تهيه کرد.

https://alexdiode.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/


برچسب ها: بهترین , دستگاه , لیزر , کدام , است؟ ,
[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پدرتر از پدر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]