NFT چيست و کاربرد آن چگونه است؟

سه شنبه 24 اسفند 1400
9:55
پدرتر از پدر

NFT چيست و کاربرد آن چگونه است؟

نزديک به دو سال است که واژه NFT در سايت‌هاي خبري و مقالات بازارهاي مالي نيز به چشم مي‌خورد. بسياري از هنرمندان و توليد کنندگان محتوا در تلاش بوده‌اند که محصولات خود را در قالب اين پديده به فروش برسانند.

اما سوالي که پيش مي‌آيد اين است که، NFT چيست و چه کاربردي دارد؟

در اين بخش از ايران متا به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

NFT چيست؟

s1_pw8l.jpg

ان اف تي مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن کاربردهاي متفاوتي دارد ولي در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

غيرقابل معاوضه بودن در NFT به چه معنا است

ممکن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد که غيرقابل معاوضه به چه معنا است؟

در حقيقت ان اف تي را نمي‌توان مانند اسکانس به طور مستقيم رد و بدل کرد. چرا که هيچ 2 NFT مشابه يکديگر نيستند. براي درک بهتر اين موضوع بليت کنسرت را در نظر بگيريد؛ در يک کنسرت هيچ دو بليتي شبيه به يکديگر نيست و منحصر به فرد است.

با توجه به توضيحات بالا مي‌توان به اين توکن و تفاوت آن با ساير رمز ارزها پي برد. ان اف تي‌ها انواع مختلفي دارند و به عبارت ديگر نوعي کالاي کلکسيوني به شمار مي‌آيند.

کاربرد NFT

Nft ها از سال ???? وجود داشته‌اند، اما امروزه شهرت بسيار زيادي پيدا کرده‌اند. ازجمله دلايل محبوبيت اين توکن اين است که در حال تبديل شدن به يک روش محبوب براي خريد و فروش آثار هنري ديجيتال نيز هستند.

جالب است بدانيد از نوامبر سال ???? تاکنون ??? ميليون دلار براي NFT هزينه شده است. ان اف تي به کاربر اجازه مي‌دهد اطلاعات خود را در اثر موردنظر ثبت کند، به صورتي که اين مالکيت اثبات شده و ديگر قابل تغيير نيست. در واقع ارزش اين اثر با هويت صاحب آن گره خورده است.

از ديگر کاربردهاي آن مي‌توان به استفاده در دنياي بازي‌ها اشاره کرد. به اين صورت که با کمک توکن‌هاي nft آيتم‌هاي مختلف در بازي را خريد و فروش کرد.

فروش کشتي ديجيتالي

فردي با پرداخت 149 اتريوم معادل با 650 هزار دلار، کشتي تفريحي بادباني غير واقعي و مجازي را در پلتفرم متاورس خريداري کرد.

نکته جالب اين است که هرگز نمي‌تواند به صورت فيزيکي پا در آن بگذارد. اين کشتي تنها جزو دارايي‌هاي ديجيتالي NFT محسوب مي‌شود.

در آخر اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.


برچسب ها: NFT , چیست , و , کاربرد , آن , چگونه , است؟ ,
[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تجربه لذتبخش هتل هوشمند با محصولات گلدور

شنبه 21 اسفند 1400
18:32
پدرتر از پدر

تجربه لذتبخش هتل هوشمند با محصولات گلدور

هتل هوشمند يک گزينه جديد و جذاب در صنعت گردشگري است که رضايت هتل و مهمان را به همراه دارد. آسايش و رفاه بيشتر مهمان در کنار مديريت راحت و سريع!

هتل هوشمند از جمله جديدترين تکنولوژي ها در حوزه گردشگري است. هوشمند سازي ساختمان از جمله تکنولوژي هاي جديد است که هر روز بر مخاطبان آن افزوده مي شود. خانه هوشمند، مدرسه هوشمند، بيمارستان هوشمند و هتل هوشمند از جمله کاربردهاي اين تکنولوژي است. در اين دسته بندي ساختمان هاي مختلف کاربري هاي متفاوتي دارند. تفاوت در کاربري ساختمان ها سبب ايجاد تغيير در امکانات قابل ارائه آن ها مي شود. از اينرو مي توان انواع مختلفي از ساختمان هوشمند را معرفي کرد.

از جمله خدمات شرکت خانه هوشمند گلدور مي توان به سفارشي سازي تجهيزات هوشمند ساختمان اشاره کرد. در اين مقاله به معرفي خدمات گلدور در حوزه هتل هوشمند مي پردازيم. با ما همراه باشيد

هتل هوشمند چيست؟

شرکت ها و اشخاص مختلف، تعاريف متفاوتي از هتل هوشمند ارائه مي کنند. در تعريف خانه هوشمند به خانه اي اشاره مي کنيم که تجهيزات الکتريکي آن از طريق موبايل قابل دسترسي و کنترل هستند. در مورد هتل ها اين قابليت ها کمي متفاوت است. هتل ها علاقه مند هستند از بخش پذيرش و مديريت روي ساير قسمت ها کنترل و نظارت داشته باشند. هوشمند سازي هتل علاوه بر کاهش چشمگير هزينه ها از محل صرفه جويي در مصرف انرژي، تجربه اقامت لذتبخشي را براي مهمانان رقم مي زند.

بر کسي پوشيده نيست که رضايت مهمانان از خدمات هتل، تضمين کننده درآمدزايي هتل در دراز مدت است. در يک هتل هوشمند دسترسي به بخش هاي مختلف از جمله کنترل روشنايي، کنترل سيستم هاي سرمايش و گرمايش، تعريف سناريوهاي مختلف و … براي مدير و مهمانان فراهم مي شود. همچنين ثبت درخواست نظافت اتاق، خدمات خشکشويي و … بدون نياز به تماس تلفني و تنها با لمس يک آيکون توسط مهمان انجام مي شود.

خدمات قابل ارائه در هتل هوشمند

در حال حاضر اغلب هتل ها سطوح پاييني از هوشمند سازي را تجربه مي کنند. به عنوان مثال آويزهاي مزاحم نشويد و نظافت کنيد که توسط مهمان پشت در اتاق گذاشته مي شود، اولين گام در هوشمند سازي هتل است. اما در هتل هوشمند نيازي به استفاده از اين آويزها نخواهيد داشت. يک کليد خانه داري و يک پنل پشت درب ورودي امکانات جذابي را براي شما فراهم مي کنند. هر اتاق مجهز به يک کليد خانه داري مي شود که حداقل دو گزينه براي انتخاب دارد.

گزينه مزاحم نشويد و نظافت کنيد. به جاي قرار دادن آويز پشت در اتاق، کافي است ايکون مورد نظر را لمس کنيد. در اين حالت چراغ مربوطه روي پنل دم دري روشن مي شود. علاوه بر اين مسئول پذيرش هتل نيز از طريق پنل مديريت خود درخواست مهمان را مشاهده و بر روند اجراي کار نظارت مي کند.

کنترل سيستم هاي سرمايش و گرمايش، کنترل روشنايي، کنترل پرده ها، فراخواني آسانسور، سفارش غذا و … از جمله امکانات قابل ارائه در هتل هوشمند هستند. امکان تعريف و اجراي سناريوهاي مختلف بر جذابيت خدمات شما اضافه مي کند. به عنوان مثال با اجراي سناريوي خوشامدگويي مي توانيد يک استقبال گرم از مهمان داشته باشيد. با اجراي سناريوي خروج مهمان مي توانيد با خاموش کردن لامپ ها و … در مصرف انرژي ضرفه جويي کنيد.

سيستم امنيتي هوشمند محصولات خانه هوشمند اسمارت سکيوريتي شهر هوشمند ايران

ملزومات هتل هوشمند

براي ارائه خدمات هوشمند لازم است تجهيزات مربوط به آن را نصب و راه اندازي کنيد. توصيه مي شود برآورد تجهيزات و طراحي سيستم در مرحله ساخت يا بازسازي هتل انجام شود. تغيير سيم کشي ها و گاهي اضافه کردن کليدهاي جديد در اتاق ها و … نيازمند تخريب و ترميم است که مي تواند براي شما چالش زا باشد. بسته به نوع و ميزان امکاناتي که مي خواهيد ارائه کنيد، مسلما به تجهيزات متفاوتي نياز خواهيد داشت.

ماژول هاي رله تابلويي، کليدهاي لمسي و سيستم کنترل کننده مرکزي (RTU) اصلي ترين نيازهاي شما براي يک هتل هوشمند خواهند بود.

کليدهاي لمسي وظيفه دريافت فرامين مهمان و ارسال آن براي کنترل کننده مرکزي را بر عهده دارند. اصلي ترين نکات در زمينه انتخاب کليدها، پروتکل ارتباطي و داشتن يا نداشتن مدار قدرت است. کليدهايي که مدار قدرت دارند مي توانند بي نياز ار رله تابلويي عمليات کنترلي را انجام دهند. جنس رويه، هماهنگي با دکوراسيون اتاق ها و زيبايي نکات حائز اهميت ديگري هستند که در انتخاب کليد بايد مورد توجه قرار بگيرند.

رله هاي تابلويي وظيفه کنترل خط قدرت را بر عهده دارند. اين رله ها مانند يک فيوز عمل مي کنند که جريان برق را قطع و وصل مي کند. فرمان قطع و وصل شدن رله هوشمند توسط سيستم کنترل مرکزي صادر مي شود. پروتکل ارتباطي و حداکثر جريان قابل تحمل هر کانال رله مهمترين مواردي است که در انتخاب رله براي هتل هوشمند بايد به آن ها توجه کنيد.

RTU سيستم کنترل مرکزي است که اغلب براي هتل ها مورد استفاده قرار مي گيرد. برخي از شرکت ها نيز از PLC براي اين بخش استفاده مي کنند. کنترل کننده مرکزي را مي توان مغز متفکر هتل هوشمند دانست. کليه سناريوها و برنامه ريزي ها روي اين قسمت انجام مي شود. برآورد دقيق نيازها، شناخت امکانات و اطمينان از دانش فني تيم اجرا کننده مهمترين موارد قابل توجه در انتخاب RTU است.

خدمات خانه هوشمند گلدور

در کنار ساير محصولات هوشمند سازي ساختمان، محصولات هوشمند سازي هتلي نيز در سبد محصولات گلدور قرار گرفته اند. ما قادر هستيم انواع کليدهاي لمسي و پنل پشت دري را به صورت سفارشي براي شما توليد کنيم. از جمله مزاياي کليدهاي لمسي گلدور براي هتل هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • سفارشي سازي رنگ و رويه کليدها
  • سفارشي سازي آيکون و لوگوي هتل
  • سفارشي سازي پروتکل ارتباطي و روش ارتباط با سرور

علاوه بر توليد کليد لمسي در زمينه توليد رله هاي تابلويي نيز مي توانيد روي دانش فني تيم گلدور حساب کنيد. ما قادريم رله هاي تابلويي کاملا سفارشي سازي شده را براي شما توليد کنيم.

  • تعيين جريان خروجي هر کانال
  • تعيين پروتکل ارتباطي با سرور مرکزي
  • تعيين تعداد کانال روي رله

جهت کسب اطلاعات بيشتر و سفارش محصول با ما تماس بگيريد. همواره مشتاق شنيدن صداي گرم شما هستيم.


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قابليت هاي ويدئو آناليتيک در دوربين هاي مداربسته

چهارشنبه 18 اسفند 1400
12:32
پدرتر از پدر

قابليت هاي ويدئو آناليتيک در دوربين هاي مداربسته

ويدئو آناليتيک تکنولوژي مي باشد که به طور اتوماتيک تصوير را براي تـشخيص رخدادهاي خاص مانند تـعريف مـنطقه ممنوعه ،تشخيص چهره ، تشخيص رفتار هاي مشکوک، تشخيص جنسيت و يا تخمين سن افراد ، تجزيه و تحليل مي کند .

ساده ترين شکل اين تکنولوژي تشخيص حرکت مي باشد که براي صرفه جويي در مصرف حافظه کاربرد زيادي دارد .

آنچه بهتر است در مورد ويدئو آناليتيک بدانيد

? در حالت پيشرفته تر اين تجزيه و تحليل مي تواند نظارت بر اشياء رها شده ، غرق شدن و يا کنترل جريان ترافيک را انجام دهد .

اين تکنولوژي به مراتب قابل اعتماد تر از يک اپراتور و شخص مي باشد که در پشت نمايشگر بصورت دستي عمل ميکند .

زيرا پايش تصوير براي انسان تا ?? دقيقه قابل انجام بوده و پس از آن به طور چشمگيري عملکرد انسان افت مي کند .

آناليز تصاوير بصورت ?? ساعته و هر روز هفته نظارت بر تصاوير را انجام داده و در صورت بروز موارد مشخص واکنش هاي تعريف شده را انجام مي دهد .

تکنولوژي ويدئو آناليتيک

اين تکنولوژي در مديريت زمان بسيار کاربردي مي باشد .

براي مثال اگر در تصاوير ضبط شده دنبال يک خودرو با شماره پلاک خاص باشيم ، ناچاريم کل تصوير را پايش کرده تا خودرو مدنظر را پيدا کنيم و ممکن است اين کار بسيار زمان بر باشد . حال تصور کنيد تکنولوژي آناليز تصاوير در سيستم ما موجود باشد و تمام پلاک ها را در يک پايگاه داده ذخيره کند .

فقط کافيست پلاک را وارد کنيد و کليه تصاوير ضبط شده از آن پلاک را براي ما نمايش دهد و امتياز بزرگي است به نام مديريت زمان (انواع سيستم نظارت خودرو).

در اين مقاله به ? نوع از اين تکنولوژي اشاره خواهيم کرد که عبارتند از :

? تکنولوژي شمارش افراد

? تکنولوژي فنس مجازي

تکنولوژي هوش مصنوعي
براي آناليز تصاوير مي تواند
تا حد زيادي دقت و سرعت
را بالا ببرد ، اگر بگوئيم :
کاسپاروف هم که باشي به
هوش مصنوعي ميبازي ،
جمله اي دور از باور نيست .
تکنولوژي ويدئو آناليتيک از
طريق هوش مصنوعي دنياي
سيستم هاي نظارت تصويري
را متحول نموده است

حتما بخوانيد: معرفي آپشن هاي هوشمند videopark

تکنولوژي شمارش افراد

اين تکنولوژي مي تواند تعداد افرادي که وارد يک محدوده مي شوند را شمارش نمايند .

اين تکنولوژي هم جنبه ي تجاري و هم جنبه ي امنيتي دارد .

? جنبه ي تجاري شمارش افراد :

يک مرکز تجاري از طريق اين تکنولوژي مي تواند دريابد چه ساعت هايي و چه روزهايي تعداد افراد بيشتري را در مجموعه اش دارد و از طريق اين مي تواند برنامه هاي تبليغاتي اش را برنامه ريزي کند .

? جنبه ي امنيتي

اگر بدانيم در حال حاضر چند نفر در مجموعه اي وجود دارند مي توان الزامات امنيتي بهينه اي را براي بهبود کنترل امنيت انديشيد و همچنين مي توان اطلاعاتي از روزها و ساعت هاي شلوغ براي آينده داشت .

تردد بي مورد و مشکوک

از طريق اين تکنولوژي مي توان حرکت ها و تردد هاي مشکوک را به سيستم مداربسته معرفي نمود و از اين پس در صورتي که شخصي حرکت مشکوکي انجام داد آن را به واحد کنترل گزارش نمايد .

براي مثال ايستادن بيش از ? دقيقه در راه پله يک حرکت مشکوک مي باشد .

فنس مجازي

از طريق اين تکنولوژي مي توان قسمتي از تصاوير را مشخص کنيم و براي سيستم تعريف کنيم .

اگر کسي وارد اين محدوده شد ، آلارم دهد يا برعکس ، اگر کسي از اين محدوده خارج شد ، آلارم دهد .

يا براي مثال اگر کسي بيش از ?? دقيقه در اين منطقه بود آلارم دهد .

نتيجه گيري

تکنولوژي ويدئو آناليتيک ( تجزيه و تحليل ويدئو ) با کيفيت بالا و همچنين وضوح بالا کار ميکنند ، بنابراين دوربين هاي مداربسته مورد استفاده در اين تکنولوژي (دوربين مداربسته خودرو) مي بايست از کيفيت و وضوح تصوير بالايي برخوردار باشد ، استفاده از شخص و انسان براي نظارت مي توانند داراي خطا و پر هزينه و زمان بر باشد ، اما اين تکنولوژي مي تواند بسيار پايدار ، مطمئن و مقرون بصرفه باشد .

توجه داشته باشيد در صورتيکه نياز به داشتن هر يک از امکانات هوش مجازي در آناليز تصاوير داشته باشيد بهتر است با کارشناسان مجرب در اين حوزه مشورت نماييد .

https://seocamp1.siterubix.com/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a8-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-ir/

https://threevoz.com/blog/view/13907/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

https://cliqafriq.com/read-blog/173732

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/281607/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-ir?new=1


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دکتر ميثم شکري ساز

چهارشنبه 11 اسفند 1400
14:49
پدرتر از پدر

دکتر ميثم شکري ساز

دکتر ميثم شکري ساز، کارآفرين، مشاور بازرگاني، تاجر مطرح ايراني در سال هاي اخير در زمينه فعاليت هاي اقتصادي و کارآفريني نقش هاي کليدي در فضاي کسب و کار ايران ايفا کرده است. ميثم شکري ساز تنها در ده سال گذشته با ايجاد شرکت ها و مشاغل مختلف توانسته بخشي از معضل بيکاري در ايران را حل کند. در سال هاي اخير همين معضل بيکاري مشکلات زيادي را براي جوانان ايراني ايجاد کرده است.

دکتر ميثم شکري ساز با راه اندازي بسياري از مشاغل و حرفه ها باعث بيکاري فردي نشد، بلکه اين روزها چند صد نفر را استخدام کردند. پر کردن موقعيت هاي مختلف عملکردي. اگر مي خواهيد با دکتر ميثم شکري ساز کارآفرين IRIN آشنا شويد، اين مقاله را تا انتها دنبال کنيد. ميثم شکري ساز بيوگرافي ميثم شکري ساز دکتر ميثم شکري ساز بزرگترين تاجر ايراني متولد فروردين 1365 است که پس از پايان تحصيلات ابتدايي و راهنمايي و سپس عضويت در دانشگاه و مجامع علمي از دانشگاه آزاد اسلامي در مقطع دکتري کارآفريني فارغ التحصيل شد.

https://www.eghtesadbartar.com/%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86/

از دانشگاه Ashtenbaisse در برلين در آلمان، و MBA و ليسانس مهندسي صنايع از Americabir، تهران. دکتر ميثم شکري ساز در خانواده اي متوسط ??به دنيا آمد. به عنوان مثال، پدرش يک وطن پرست ارتشي بود که در جبهه هاي جنگ عراق مي جنگيد. پدر ميثم شکري ساز پس از تولد براي ادامه خدمت به بوشير اعزام شد و به همراه خانواده در بوشهر ساکن شد. از اين رو ميثم شکري ساز تا پانزده سالگي دور از زادگاهش در بوشير زندگي کرد.

او مانند هر بچه هم سن و سال خود به مدرسه مي رفت و هميشه در ميان دانش آموزان باهوش و پرانرژي کلاس برجسته بود. پدر ميثم شکري ساز به دليل جراحات شديد مجبور به بازنشستگي زودهنگام در بوشهر شد، بنابراين خانواده ميثم شکري ساز از بوشهر به اصفهان نقل مکان کردند. پدر مسام چکري ساز از جانبازاني است که با ايثار و از خودگذشتگي توانسته از ميهن خود در برابر دشمن دفاع کند. ميثم شکري ساز پس از ترک بوشهر به اصفهان تحصيلات خود را در دبيرستان اصفهان ادامه داد. ميثم شکري ساز با موفقيت از کنکور سراسري در مقطع کارشناسي مهندسي صنايع فارغ التحصيل شد و مدرک کارشناسي را گذراند. ميثم شکري ساز متعاقباً از دانشگاه صنعتي امير کبير تهران در مقطع کارشناسي ارشد در رشته مديريت MBA فارغ التحصيل شد. وي علاوه بر اخذ مدرک فوق ليسانس در اين رشته به آلمان رفت و فوق ليسانس مديريت بازرگاني را از دانشگاه اشتاين بيس برلين اخذ کرد. وي پس از پايان دوره کارشناسي ارشد و اخذ مدرک در اين رشته به ايران بازگشت و مدرک دکتري خود را در رشته کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ کرد.

فارغ التحصيلي در اين رشته باعث ورود ميثم شکري ساز به فعاليت هاي کارآفريني شد و نبوغ او را در اين زمينه محک زد. همين امر باعث شد تا وي شرکت هاي زيادي را انجام دهد که در ادامه به بررسي مهم ترين آثار خلق شده توسط اين تاجر بزرگ ايراني مي پردازيم. مشاغل ميثم شکري ساز ميثم شکري ساز از دوران تحصيل در دانشگاه شروع به کار کرد و از همان ابتدا آرزوي راه اندازي مشاغل مختلف و ايجاد فرصت هاي شغلي را داشت. وي با اخذ مدرک در رشته هاي مذکور وارد دنياي تجارت و فضاي کسب و کار شد. ميثم شکري ساز در سال 1388 موفق شد اولين و جدي ترين کسب و کار خود را در زمينه تدريس و آموزش مجازي راه اندازي کند. اين شرکت که در حال حاضر شعبه هاي متعددي در ايران دارد با نام هلدينگ پارس پندار نهاد شناخته مي شود.

هلدينگ پارس پيندار نهاد يکي از بزرگترين مراکز آموزش الکترونيکي ايران است که توانسته در ايام کرونا نقش بسزايي در توليد آموزش و مهارت هاي مختلف داشته باشد. خود اين مرکز نه تنها در ايام کرونا باعث بيکاري شد، بلکه با ايجاد مشاغل مختلف بيکاري را با عناوين شغلي مختلف ايجاد کرد. هلدينگ پارس بر اين باور است که اين سازمان داراي حوزه هاي مختلفي است که هر کدام رويکرد جديدي را براي آموزش در پيش گرفته اند. ميثم شکري ساز نيز دوره هاي کارآفريني و کتاب هاي آموزشي را در بخش هاي مربوطه منتشر کرده است. شرکت هلدينگ پارس پيندار نژاد در حال حاضر شعبه هاي متعددي در اصفهان، تهران و تبريز دارد و در ماه هاي آينده شعب ديگري در شهرهاي ديگر ايران ايجاد مي شود و تلاش مي کند در مشاغل مختلف نيروي کار جذب کند و از اين طريق بخشي از مشکل است. بيکاري در ايران برطرف مي شود. در حال حاضر چند صد کارگر در اين مجموعه بزرگ آموزشي مشغول به کار هستند. بيوگرافي ميثم شکري ساز ميثم شکري ساز ميثم شکري ساز با تجربه و مستندات علمي خود تاليف و ترجمه کتاب هايي در زمينه تخصصي خود نوشته است که در ادامه به معرفي همه آنها مي پردازيم. کتاب هاي ترجمه شده از ميثم شکري در سال هاي اخير کتاب هاي معروف زيادي در زمينه تجارت، توسعه شخصي، کار، برندسازي و ... در دنيا منتشر شده است که ترجمه اين کتاب ها خدمت بزرگي به اين اکوسيستم خواهد بود.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراحل چاپ کارتن سه لايه ( کارتن 3 لايه )

سه شنبه 10 اسفند 1400
11:17
پدرتر از پدر

مراحل چاپ کارتن سه لايه ( کارتن 3 لايه )

لايه مياني کارتن سه لايه ( 3 لايه ) فلوت است که از کاغذهاي بازيافتي تشکيل شده است. امروزه با افزايش تکنولوژي توانايي توليد کاغذ صاف با کاغذهاي بازيافتي وجود دارد. ليکن براي داشتن کيفيت بالاتر بهتر است از ورق هاي تازه استفاده شود.

کارتن سازي در کرج

لايه صاف خارج کارتن که به آن لايه خارجي نيز مي گويند صيقلي تر و مقاوم تر در برابر آب مي باشد. براي توليد اين لايه از درختاني چوب نرم و داراي فيبرهاي بلندتري هستند مانند صنوبر و کاج استفاده مي گردد و براي توليد لايه صاف داخلي کارتن که به آن لايه داخلي نيز مي گويند. از درختان با چوب هاي سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده مي شود.

کارتن سازي آريا در کرج

توليد کننده انواع کارتن سه لايه، پنج لايه و دايکاتي همراه با دو رنگ چاپ

مشاهده نمونه‌هاي بيشتر در پيج اينستاگرام.

???????????

https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قديم کرج هشتگرد شهر گلسار خيابان صفا پلاک ??


برچسب ها: مراحل , چاپ , کارتن , سه , لایه , ( , کارتن , 3 , لایه , ) ,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعريف کوچينگ

پنجشنبه 5 اسفند 1400
0:44
پدرتر از پدر

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

بيزنس کوچينگ


برچسب ها: تعریف , کوچینگ ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسي علل خشکيدگي نهال در سال اول

سه شنبه 3 اسفند 1400
8:59
پدرتر از پدر

در بسياري از مواقع آسيب هاي احتمالي در همان سال ابتدايي اتفاق مي افتد، هرچه زودتر اقدام به بررسي و رفع مشکلات کنيم دچار ضرر کمتري خواهيم شد. اين مطلب توسط تيم کارشناسي اکين نهال جهت بالا بردن سطح اطلاعت شما کشاورزان گرامي تهيه گريده است.

بررسي علل خشکيدگي نهال در سال اول

همواره باغداران اين تجربه را داشته اند که تعدادي نهال را به روش هاي مختلف بکارند و بعضا در سال ابتدايي رشد حداقل يکي از آنها دچار خشکيدگي شود در اين مقاله از سايت تخصصي اکين نهال اين موضوع را بررسي خواهيم نمود. پس با ما همراه باشيد.

سخن ابتدايي

احداث باغ يک سرمايه گذاري بلند مدت مي باشد که مستلزم کار،زمان و صرف هزينه نسبتا زياد مي باشد.بنابراين هرگونه غفلت يا اشتباهي که در شروع باغداري اتفاق افتد انعکاس آن تا پايان کار ادامه خواهد داشت.در نتيجه کارشناسان بايد کليه عوامل مساعدي را که پيشرفت و موفقيت کار را تضمين مي نمايد از همان اوان شروع کار مد نظر قرار دهند.

با توجه به اينکه در بازديد از باغات احداثي به موارد مختلفي از خشکيدگي نهالها برخورد مي کنيم،در اين مطلب سعي شده است دلايل احتمالي خشکيدگي نهالها در سالهاي اول بعد از کاشت و راههاي مقابله با آنها به اختصار بحث شود.

مهمترين دلائل خشکيدگي نهال و راه مقابله با آن

آبياري نامناسب يا کم آبياري ناخواسته

از انجائيکه آبياري از مهمترين فاکتورهاي موفقيت در استقرار باغات جديد مي باشد،با اين وجود به علت رعايت نکردن برخي نکات با وجود آبياري نهال خشک مي شود.از مواردي که در آبياري باغات تازه احداث بايد توجه نمود زمان آبياري نهال در صبح هاي زود يا به عصرها موکول شود.

اما مشاهده مي شود آبياري در وسط روز و در اوج گرما که نهال با پژمردگي موقت روبه رو مي باشد آبياري انجام مي گيرد نکته مهمي که بايستي توجه شود اين است که تاحد امکان از آبياري در اين زمانها جلوگيري شود يا آبي که براي هر نهال استفاده مي شود بايستي حجم زيادي را شامل شود،زيرا به نظر مي رسد يکي از عوامل خشکيدگي نهال مقدار کم آب آبياري در زمان نامناسب مي باشد که در اين شرايط باعث سوختگي نهال به علت گرماي آزاد شده مي شود.

مشاهده شده است در اراضي با بافت شني چنانچه آب مورد استفاده براي نهال در حدود 15 ليتر و کمتر و زمان آبياري نزديک به اواسط روز و بدون مالچ پاشي عرصه صورت گيرد به احتمال بالا نهال هاي فوق در عرض چند روز آثار خشکيدگي را نشان ميدهند بنابراين توصيه مي شود آبياري نهال ها در صبح و عصرها انجام شده و به هيچ وجه ميزان آب مصرفي از30 ليتر کاهش نيابد.

نهالهاي غير استاندارد

هرچند تا حد امکان سعي مي شود از نهال استاندارد در احداث باغات استفاده شود با اين وجود مشاهده شده در برخي موارد نهال هايي استفاده شده که از ريشه دهي خوبي برخوردار نبوده يا ريشه صدمه ديده است و به علت اينکه در احداث باغات بعد از کشت نهال آبياري صورت نمي گيرد در شرايط تنش هاي کوتاه مدت احتمال خشکيدگي نهال بالا مي باشد.

بخصوص در نهال هاي فندق بايد به اين مورد توجه شود.بنابراين در چنين شرايطي بايستي در هنگام کشت يا قبل از کشت نهال ها را به مدت چند ساعت در آب قرار داد تا کمبود آب ناشي از حمل و نقل و دپو نهال جبران شده و در مقابل تنش ها ي اوليه مقاومت نمايد و تا حد ممکن چند روز بعد از کشت اقدام به احداث تشتک و مالچ پاشي نمود.

آلودگي احتمالي نهال در نهالستان يا محل دپو نهال

در بيشتر منابع توصيه شده در زمان کشت نهال از محلول پراليناژ استفاده شود تا نهال ها ازآلودگي احتمالي ضدعفوني شده و تاحدودي مواد غذايي استارتر براي نهال فراهم شود.اين عمل همچنين سبب ترميم نقاط آسيب ديده از کندن نهال و هرس اصلاحي شود.اشاره شده است کود گاوي استفاده شده در محلول سبب توليد هورمون هايي ميشود که باعث ريشه دهي بهتر نهال مي شود.همچنين بايستي از آلوده نبودن ابزارهاي کاشت و هرس مطمئن بود.

بيماريها و آفات و تاثير بر خشک شدن نهال

ازمهمترين بيماري ها که سبب پوسيدگي طوقه نهال مي شود ميتوان به پوسيدگي فيتوفترايي و...اشاره نمود که باعث خشکيدگي نهال مي شوند.استفاده از محلول پراليناژ با توجه به قارچ کش استفاده شده در زمان کاشت براي ضد عفوني نهال و جلوگيري از بيماريهاي قارچي موثر مي باشد.از بيماريهاي گردو در زمين هاي شن زار و خشک پوسيدگي زغالي گردو مي باشد که باعث خشک شدن نهال مي گردد در اين عرصه ها تامين رطوبت و رعايت اصول باغباني مفيد مي باشد.

مهمترين آفتي که سبب خشکيدگي نهال مي شود کرم سفيد ريشه مي باشد که يا از قبل در زمين احداثي وجود داشته يا به علت استفاده از کود دامي پوسيده در زمان احداث باغ به عرصه منتقل مي شود.اين آفت سبب قطع ريشه نهال و درنهايت خشکيدگي آن مي شود.بنابراين رعايت نکات بهداشتي در استفاده از کود دامي عاري از آفات و بيماري در زمان احداث باغ و استفاده از محلول ديازينون در پاي هر نهال براي مبارزه با کرم سفيد توصيه مي شود.

ازعوامل ديگري که سبب خشکيدگي موقت نهال شود مي توان به حيوانات وحشي،ماندابي، بادهاي سرد و گرم،آتش زدن عرصه هاو... مي باشد که بايستي در هر مورد اقدام لازم را انجام داد.

نتيجه گيري

به هر حال اگر مسائل فني باغات در سالهاي اول حل شود شکي نيست که باردهي باغ تسريع گرديده و سرمايه گذاري،زودبازده و جواب گوي اهداف اقتصادي نيز خواهد بود. يکي از مراکز که امروزه پيشرفت بسيار بالايي داشته، همچنين به بحث مشاوره و راهنمايي و بالا بردن سطح دانش ميباشد سايت دانشکده کشاورزي ميباشد.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود؟

شنبه 30 بهمن 1400
23:43
پدرتر از پدر

ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود؟

يکي از محبوب ترين روش هايي که امروزه توانسته است باعث ايجاد اعتماد به نفس در افراد و زيبايي آن ها شود استفاده از روش ارتودنسي است. براي کسب اطلاعات بيشتر درباره ارتودنسي مي توانيد به لينک زير مراجعه کنيد.

ارتودنسي ني ني سايت

ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا، يکي از محبوب ترين روش هايي که امروزه توانسته است باعث ايجاد اعتماد به نفس در افراد و زيبايي آن ها شود استفاده از روش ارتودنسي است. با استفاده از درمان ارتودنسي مي توانيد دندان هايتان را زيباتر کرده و ترتيب و نظم آن ها را برقرار کنيد. با استفاده از ارتودنسي مي توانيد ناهنجاري هاي دنداني را از بين برده و از بروز مشکلات و آسيب هاي بسيار جدي جلوگيري کنيد. اما يک مسئله اي شايد براي افراد بسيار مهم است اين است که ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود؟

ارتودنسي ثابت براي اثر بخشي بهتر نياز به ?? الي ?? ماه زمان نياز دارد و گاهي ممکن است بر اساس وضعيت فک بيمار اين مدت زمان به ? سال به طول انجامد. و ارتودنسي متحرک ممکن است ? ماه الي ? سال زمان براي پروسه درمان نياز داشته باشد. در صورتي که بي نظمي و ناهنجاري هاي دنداني بيمار زياد باشد طبيعي است که مدت زمان درمان ارتودنسي براي ايجاد نظم و ترتيب دنداني افزايش ميابد .

ارتودنسي از ? مرحله مجزا تشکيل شده است که که اين مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسي مي تواند متفاوت باشد. بسياري از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسي چقدر طول ميکشد؟ نصب ارتودنسي چقدر طول ميکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسي چه زماني است؟ در واقع مرحله اوليه براي ارتودنسي که در آن مشاوره و ارزيابي دندان ها، معاينه و قالب گيري دنداني، تصوير برداري و بررسي وضعيت دهان و دندان تعيين مي شود براي روش هاي مختلف در وضعيت هاي مختلف يکسان است.

نصب ارتودنسي چه قدر طول مي کشد؟

همانطور که بالاتر بيان کرديم نصب ارتودنسي دندان تقريبا ? جلسه به طول مي انجامد و جلسه آخر ارتودنسي در واقع در پايان اين مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشيد تا در اين مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسي را برايتان شرح دهيم. البته ممکن است با توجه به اينکه انواع ارتودنسي مختلفي وجود دارد ، برخي مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود؟

مرحله اول ارتودنسي معاينه، بررسي و ارزيابي وضعيت دهان و دندان ها

اولين مرحله اي که براي درمان ارتودنسي بايد بگذرانيد مشاوره، معاينه و بررسي دقيق وضعيت دندان هايتان است. در اين جلسه بايد بيمار دغدغه و خواسته هاي خود را کاملا بيان کند و هر گونه سوال و بحثي در رابطه با مزيت و معايب اين رو دارد از متخصص ارتودنسي جويا شود. در اين مرحله بايد ناهنجاري هاي دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسي مورد بررسي قرار گرفته شود. منظور از معاينه عکس برداري از دندان ها و وضعيت فک بيمار و ارائه دادن يک طرح اصولي و دقيق براي درمان دقيق ناهنجاري موجود در وضعيت دندان ها وفک بيمار است.

جهت ارائه راه حلي دقيق و ارزيابي صحيح بايد از دندان ها و وضعيت فک بيمار يک عکس OPG گرفته شود تا ريشه دندان ها و وضعيت فک به درستي مورد سنجش قرار گيرد. ضمنا در اين مرحله تقريبا هزينه هاي مورد نياز براي انجام اين روش تخمين زده مي شود و پزشک مي تواند روش مناسب براي اجرا بر روي دندان هاي فرد را تاييد کند و مي توانيد درباره ارتودنسي اقساطي با پزشک خود صحبت فرماييد .

مرحله دوم تهيه قالب از دندان ها و فک بيمار براي آغاز روند درمان ارتودنسي

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسي مرحله قالب گيري از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاينات لازم و بررسي هاي مورد نياز را انجام داد بايد در مرحله بعدي که مرحله اوليه ارتودنسي دندان قرار گرفته است قالب گيري از دندان ها و فک بيمار را انجام دهد و آن را به صورت دقيق در پرونده بيمار ثبت کند تا وضعيت اوليه دندان ها براي ارتودنسي مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداري از دندان ها و وضعيت فک بيمار

طبق تشخيصي که متخصص ارتودنسي مي دهد در اين مرحله بايد يک عکسبرداري انجام شود. اين عکيبرداري و اطلاعات دريافت شده از آن بايد درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در اين مرحله مي توانند از دو نوع عکس برداري استفاده کنند. عکس برداري راديولوژي و عکس برداري فتوگرافي يا همان عکس رنگي.

عکس برداري راديولوژي يا OPG يکي از راديوگرافي هايي است که لازمه انجام ارتودنسي مي باشد. براي آغاز روند درماني بايد متخصص ارتودنسي نتيجه عکسبرداري شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان يا ريشه دندان را مشاهده کند. در اين نوع عکس ميزان سلامت و ساختار دقيق دندان ها و فک مورد بررسي قرار گرفته مي شود.

عکس فتوگرافي يا همان عکس رنگي زماني تهيه مي شود که نياز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسي شود و شاخص هاي زيبايي را در درمان ارتودنسي براي شما در نظر بگيرند. در اين نوع عکس بايد ارزيابي زيبايي صورت انجام شود تا در نهايت بر تصميم پزشک تاثير گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاينه بيمار پيش از ارتودنسي

در اين مرحله بايد فک بيمار براي بار دوم به صورت دقيق تر توسط متخصص ارتودنسي بررسي شود و هزينه ها به صورت تقريبي براي بيمار شفاف سازي مي شود. در اين مرحله بايد زمان بندي احتمالي مورد نياز براي درمان نيز تعيين شود.

مرحله پنجم جاي گذاري بريس يا براکت بر روي دندان هاي فرد

در صورتي که عکس برداري انجام شود و انتخاب بيمار نيز ارتودنسي نامرئي باشد طبيعي است که علاوه بر هزينه بالاتري که بايد پرداخت کند مي تواند در کمتر از ?? دقيقه ارتودنسي را انجام داده و پايان پذيرد. در صورتي که ارتودنسي نامرئي نباشد زماني که نياز است براکت ها بر روي دندان نصب شود حدود ? الي ? ساعت به طول مي انجامد.

ارتودنسي در چند جلسه انجام مي شود؟

اين مرحله يکي از زمان بر ترين مراحل موجود در اين روند درماني است. زيرا بايد براکت به صورت دونه اي بر روي هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ري دندان ها قرار داده شده بود بايد با سيم اين براکت ها با فشار تعيين شده به يکديکر اتصال پيدا کنند تا دندان ها بتوانند به ميزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ايمپلنت و ارتودنسي را داريد مقاله زير ميتواند براي شما مفيد باشد.

اول ايمپلنت يا ارتودنسي

مرحله ششم انجام مراحل باقي مانده ارتودنسي دندان

پس از آن که تمامي براکت ها بر روي دندان ها قرار داده مي شود بايد طبق برنامه ريزي جلساتي تعيين شود که بيمار براي معاينه به پزشک مراجعه کند. اين جلسه هاي از پيش تعيين شده براي بررسي روند پيشرفت و تنظيم حرکت هاي دنداني است که ممکن است با درد و ناراحتي همراه باشد. در اين جلسه ها بايد نيروي لازم براي حرکت دندان ها تنظيم شود. در صورتي که در اين مرحله کمي درد حس کرديد نگران نشويد و فقط در صورت تشديد از مسکن استفاده نمائيد.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسي و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر مي خواهيد به نتيجه ايده آل برسيد و لبخندي زيبا داشته باشيد بايد همه مراحل ارتودنسي را به دقت و منظم انجام دهيد. زمان تعيين شده براي مراجعه جلسات معاينه بايد به صورت دقيق رعايت شود و نبايد دير کرد يا زود کردي بين زمان هاي انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر بايد براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب براي ثابت نگهداشتن وضعيت دندان ها و فک بيمار استفاده مي شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسي انجام شد مي توانيد از زيبايي و جذابيت لبخند خود بهره ببريد.


برچسب ها: ارتودنسی , در , چند , جلسه , انجام , می , شود؟ ,
[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پايه لنز در دوربين مداربسته

شنبه 23 بهمن 1400
9:36
پدرتر از پدر

پايه لنز در دوربين مداربسته

پايه لنز در دوربين مداربسته يا Lens Mount بخشي از چيپ تصوير است که لنز بر روي آن سوار مي شود. از آنجا که لنزهاي ثابت امکان تغيير فاصله کانوني را ندارند براي تغيير زاويه ديد دوربين بايد لنز را عوض کرد. براي عوض کردن لنز هم بايد حتما از لنزي استفاده کرد که بر روي پايه لنز بنشيند. از اين جهت در دوربين هاي با لنز ثابت نوع پايه لنز اهميت پيدا مي کند.

دوربين هاي هايک ويژن از چه نوع پايه لنز استفاده مي کنند؟

تقريبا تمام دوربين هاي هايک ويژن (و بيشتر دوربين هاي مداربسته) از نوع خاصي پايه به نام پايه سري S يا S mount استفاده مي کنند. البته در بيشتر کاتالوگ به اين نوع پايه با عنوان M12 اشاره مي شود که منظور همان پايه نوع S است.

دوربين tiandy دوربين حارس قيمت نصب دوربين مداربسته دوربين هايک ويژن


برچسب ها: پایه , لنز , در , دوربین , مداربسته , ,
[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مشخصات ظاهري و فني خودروي ام وي ام 315 جديد

پنجشنبه 21 بهمن 1400
9:15
پدرتر از پدر

مشخصات ظاهري و فني خودروي ام وي ام 315 جديد

پژو 206 تيپ 5 فرانسوي با شتاب عالي، آپشن هاي کافي و کيفيت ساخت خوب مدت ها بر بازار سدان هاي محبوب کشورمان حکمراني کرده بود.

q3_g4o.jpg

شايد در آن زمان کمتر کسي تصور مي کرد که پژو 206 به مرور زمان و جايگزيني قطعات آن با نمونه هاي ايراني و چيني دچار چنين افت کيفيت و شتاب شود و از طرفي ديگر خودروهاي چيني با ارتقاء به خودروهاي محبوب تبديل شوند. بايد اعتراف کرد که پژو 206 و برادر اصلاح شده آن، 206 پلاس يا 207i همچنان در بازار ما حضور پررنگي دارند، اما چند سالي است که رقيبي در اين بازه قيمتي، يعني 315 از فرانسوي ها متمايز شده است. البته نبايد از اين موضوع به سادگي بگذريم که تامين لوازم يدکي ام وي ام نيز در بازار در گسترش استفاده از اين برند چيني بي تاثير نبوده است.

گرچه خودرويي که در نسخه هاي اوليه به دليل مشکلات فني مختلف نمي توانست رقابت تنگاتنگي با محصولات ايران خودرو داشته باشد، اما در مدل ريستايل شده (بعد از سال 1394) با رفع نواقص خود توانست محبوبيت از دست رفته خود را بازيابد و بر طراحي زيباي کابين بنا شود. و بدنه، کابين و صندوق عقب کمي جادارتر از 206 هستند و براي پژو سواري نرم‌تري دارند. اما دلايلي مانند محدوديت دسترسي به قطعات يدکي و قيمت بالاتر آنها و همچنين بدنام بودن نسل قبل باعث شد تا قيمت 315 جديد در بازار دست دوم بيشتر از رقباي ايراني کاهش يابد.فرانسه در حالي که 315 به شتاب و شليک ادامه مي دهد. در دسته خودروهاي معمولي يا حتي کند قرار مي گيرد. اما فروش قابل قبول اين مدل در بازار نشان از اعتماد نسبي مردم به 315 جديد دارد که پس از عرضه ام وي ام 315 توسط مديران خودرو، نسخه اتوماتيک اين خودرو با نام ام وي ام 315 پلاس عرضه شد.

يکي ديگر از مدل هاي محبوب ام وي ام ايکس 22 مي باشد که باتوجه به آپشن هايي که دارد و در بازار با قيمتي مناسب و البته شرايط اقساطي ويژه خيلي ها را مجاب کرده است که از اين مدل استفاده کنند. لوازم يدکي ايکس 22 نيز در بازار به سادگي قابل تهيه مي باشد که اين نکته هم در گسترش استفاده از اين برند چيني بي تاثير نيست.

بررسي ام وي ام 315 جديد

ام وي ام 315 جديد بسته به استفاده و سليقه شخصي شما مي تواند هم خودروي خوب و هم بد باشد. اگر به دنبال خودرويي با کابين و صندوق عقب کمي جادارتر از پژو 206 هستيد و به سواري نرم و طراحي داخلي و خارجي اين خودرو اهميت زيادي مي دهيد، اين خودرو به خصوص از نظر ايمني ممکن است شما را راضي کند. و مصرف سوخت قابل قبول است و خدمات پس از فروش بهتري نسبت به برخي از رقباي چيني ارائه مي دهد. اما اگر شتاب، هندلينگ و کيفيت اسپرت خودرو براي شما اهميت بيشتري دارد و مي خواهيد خودروي شما در هنگام فروش سريعا به پول تبديل شود، اين محصول انتخاب بدي براي شما خواهد بود.

داخل ام وي ام 315 جديد

کابين UV 315 جديد نسبت به مدل قبلي دستخوش تغييرات اساسي شده و حالا با چيدماني کاملا متفاوت، فضايي شيک و اسپرت را پيش روي ما قرار داده است. مسلماً، خلاقيت در اتاق نسبت به نسخه قبلي وجود داشت، اما پيشرفت در نسخه بازسازي شده بسيار چشمگير است.

تم طراحي کلي کابين جديد 315 از خودروهاي اسپورت اروپايي الگوبرداري شده است و با خطوط شکسته بسياري حس هيجان را به سرنشينان منتقل مي کند. با اين حال، اين هيجان فقط تا اين حد باقي خواهد ماند، زيرا مشخصات فني و تحرک 315 به خوبي با ظاهر خودرو و فضاي داخلي اسپورت مطابقت ندارد. بياييد ادامه دهيم؛ در هر صورت، کابين جديد 315 را مي توان به عنوان يکي از زيباترين ها در اين بازه قيمتي نام برد. از نظر ارگونومي، وضعيت رضايت بخش است. البته طراحي صندلي ها مي توانست بهتر از اين باشد و در نماي عقب محدوديت هايي وجود دارد، اما به دليل کمتر بودن رقبا در اين قسمت از بازار، مي توان از اين مسائل جزئي نيز چشم پوشي کرد. به خصوص که وجود سنسور و دوربين معکوس، ديد صندوق عقب را پوشش مي دهد.

مشخصات ام وي ام 315 جديد

با ديدن ظاهر اسپرت و کابين هيجان انگيز MVM 315 جديد، ممکن است انتظار کمي بالاتر و سواري هيجان انگيز را داشته باشيد، اما متاسفانه MVM 315 از نظر مشخصات فني و با 4 سيلندر 1.5 ليتري تنفس طبيعي ارائه نمي دهد. موتوري که قادر به توليد حداکثر 107 اسب بخار قدرت و 140 نيوتن متر گشتاور است، ظرفيت هاي بسيار متوسطي دارد. در واقع شتاب اوليه اين خودرو براي استفاده شهري کافي است و در جاده مي تواند کاملا راضي کننده باشد اما در صعود و سبقت نبايد انتظار واکنش سريع پدال را داشت. البته قدرت و گشتاور 315 نسبت به ابعاد و وزن خودرو خيلي کم نيست، اما ضرايب سبکي گيربکس که براي کاهش مصرف سوخت طراحي شده است، باعث کاهش شتاب و کشش خودرو شده است. در واقع اين نوع گيربکس براي شهرهاي کوهستاني مانند تهران و جاده هاي کوهستاني کشورمان ايده آل به نظر نمي رسد، زيرا به دليل فاصله زياد بين ضرايب بعد از هر تعويض، افت شديد دور موتور و در نتيجه در سربالايي ها ( و حتي در سراشيبي براي استفاده از ترمز موتور) راننده بايد دائماً از سرعت موتور بالاتر استفاده کند تا از شتاب و کشش جلوگيري کند. نکته اينجاست که صداي بلند پيشرانه وارد کابين خواهد شد.

فروشگاه ديجي کار در زمينه تهيه و توزيع لوازم يدکي خودرو هاي چيني فعاليت دارد که توانسته تمامي نياز هاي مصرف کنندگان را در اسرع وقت فراهم کرده و آن را به دست مشتريان خود در سراسر کشور ارسال کند. شماره هاي تماس فروشگاه 02136058442-09128389667

منبع: اطلاع نيوز


برچسب ها: مشخصات , ظاهری , و , فنی , خودروی , ام , وی , ام , 315 , جدید ,
[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پدرتر از پدر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]